• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب برجام در تحلیل کلان و خرد

توضیحات : پایان یافتن مذاکرات دوازده‌سالۀ ایران و ۱+۵ و امضای سند برجام با واکنش‌های متعددی مواجه شده است. بعد از اعلام رسمی برجام، ارزیابی جامعی که قوت‌‌ها و ضعف‌ها را با نگاه کلان و خرد بررسی کند، کمتر دیده شده است. کتابی که در دست شماست قصد دارد از زوایای مختلف، تحلیلی منصفانه از نکات مثبت و منفی متن توافق ارائه دهد و آنگاه خواننده بتواند دربارۀ خوب یا بد بودن آن قضاوت کند. چه برجام نهایی شود و چه نشود، بی‌تردید یکی از مهم‌ترین فرازهای تاریخ دیپلماسی ایران درحال رقم‌خوردن است.

به همین دلیل، وظیفۀ هر کارشناس مطلع و دلسوزی است که این سند تأثیرگذار بر آیندۀ کشور را عالمانه و به‌دور از جانب‌داری بررسی کند. محمدسعید احدیان، مدیر مسئول روزنامۀ خراسان که اکنون دانشجوی دکترای علوم سیاسی در دانشگاه علوم تحقیقات است، باتوجه ‌به موضوع پایاننامۀ کارشناسی ارشد خود که مربوط به پروندۀ هسته‌ای ایران است، یکی از کارشناسان در مسئلۀ هسته‌ای محسوب می‌شود. او علاوه بر چند مقالۀ علمی، در چند وقت اخیر طی چند سخنرانی تحلیلی، خلاصۀ مطالعات، تحلیل‌ها و اخبار ناگفتۀ خود را بیان کرده است که به فراخور زمان در روزنامۀ خراسان منتشر شده است.

تلاش ما این است در تحلیلی کلان با روش علمیِ داده‌ستانده، قوت‌ها و ضعف‌های برجام را در کنار هم برآیندگیری کنیم؛ همچنین در تحلیلی خرد، بود یا نبود حفره‌های حقوقی، سیاسی و امنیتی احتمالی را مطالعه خواهیم کرد. آنگاه درصورت وجود این حفره‌ها، میزان تأثیرگذاری‌شان در نتیجۀ نهایی برجام را بررسی می‌کنیم. درنهایت نیز با روشی علمی به انطباق و انحراف‌گیری برجام با خطوط قرمز علنی‌شده می‌پردازیم. امیدواریم این تلاش بتواند برای تصمیم‌سازان امروز و محققان فردا مفید باشد.

نام کتاب : برجام در تحلیل کلان و خرد
نویسنده : محمدسعید احدیان
تعداد صفحه : 150
حجم فایل : 11,900 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 5 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب برجام در تحلیل کلان و خرد”

  1. مجید گفت:

    برجام بد فرجام از همان ابتدا با نیت خیانت به انقلاب و ملت شروع شد. پایانش هم از ابتدا بر اهل بصیرت معلوم بود.پیایانش خفت تمام عیار برای اصلاح طلبان شد.

  2. مبارز گفت:

    ضمنا این کتاب از اون کتاب هاست که حتما باید بازنویسی بشه چون تحلیلاش 《بر باد رفته!》《 برجام پر!!》

  3. مبارز گفت:

    تیم هسته ای واقعا تلاش کردند ولی نتیجه اینکه الان ۱۵ ساله که سر کاریم و دوم اینکه آمریکا غیر قابل اعتماده!!

  4. یاسر گفت:

    برجام یعنی ۶ سال سرکار بودیم، تحریمها برداشته نشدن هیچ؛ بیشتر هم شدن هسته ای هم از بین رفت اجناس گرونتر شدن سکه هم که رکورد زد.
    یارانه هم که همون ۴۵ مموتیه!!!!