• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب تاریخ معاصر آلمان

توضیحات : با مطالعه این کتاب می‌توان به این پرسش پاسخ داد که چگونه یک کشور شکست‌خورده، تجزیه‌شده و فروپاشیده در طی مدتی کوتاه توانسته است بر موانع و مشکلات فائق آید و به چنان سطحی از زیربنای اقتصادی و اجتماعی و درجه‌ای از رشد، شکوفایی و پیشرفت برسد که امروز یکی از مهم‌ترین قطب‌های اقتصادی جهان محسوب شود. قهرمانی جام جهانی فوتبال (۱۹۵۴) در برن، اولین رویدادی بود که آلمان توانست به کمک آن، پس از جنگ جهانی دوم دوباره در جامعه بین‌المللی با نقشی مثبت ظاهر شود. در حالی‌که این قهرمانی از نظر دیگران آغاز شکوفایی مجدد و معجزه‌وار آلمان بود، آلمانی‌ها به کلی منکر معجزه بودند و ادعا کرده و می‌کنند که این موفقیت و موفقیت‌های بعدی حاصل پشتکار، برنامه‌ریزی و هماهنگی میان نهادهای مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی این کشور بوده است.

نام کتاب : تاریخ معاصر آلمان
نویسنده : رناتا فریتش بورنازل
تعداد صفحه : 249
حجم فایل : 3,270 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال نظر دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب تاریخ معاصر آلمان”

  1. ایوب بابایی گفت:

    با سلام.
    لطفا کتب مداحی بویژهرکتب قدیمی مداحی مانند کتاب خزاین الاشعار را در سایت برای دانلود بگذارید.
    ممنون