• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب درآمدی بر انسان شناسی تبار انسان و فرهنگ انسانی

توضیحات : اولیویا ، ولاهوس، مختصات تمدن را بدین شرح می داند  : ۱- وجود قوانین و مقررات مکتوب ۲- وجود دولت ۳- وجود خط و الفبایی برای ثبت و ضبط وقایع و امور ۴- وجود اشکال مختلف هنر و فعالیتهای هنری ۵- وجود زبانی برای انتقال دادن و آموزش دستاوردهای خود به نسل بعد ۶- وجود معتقدات دینی ۸- تکامل بخشیدن به علوم. با توجه به تعاریف بالا می توان گفت تمدن به وضعیتی گفته می شود که شهرنشینی به وجود آمده است . علوم و فنون پیشرفت کرده ، منجر به ابداعات و اختراعات می شود . حکومت و دولت به وجود می آید .همچنین تمدن نسبت به فرهنگ قدمت کمتری دارد و به عبارتی تمدن به فرهنگ پیشرفته و تکامل یافته گفته می شود .

به نظر می‏رسد شکل‏گیری هر تمدنی به مجموعه‏ای از عوامل بستگی دارد که مهم‏ترین آنها، نظام اندیشه‏ای و ارزشی یک ملت است؛ یعنی ایدئولوژی به آنها حرکت می‏دهد، هدف‏گذاری می‏کند، راهبرد ارائه می‏دهد. از سوی دیگر، عواملی همچون جغرافیا و اقتصاد و نظام سیاسی زمینه‏های مساعدی هستند که در پیشبرد یک تمدن نقش بسزایی دارند، ولی همچنان نقش اساسی با نظام دینی و تفکر و اندیشه‏ای است که روح تمدن محسوب می‏گردد و چنانچه ملتی از اندیشه، آرمان و ارزش‏های دینی تهی گردد، به جسد بی‏روحی می‏ماند که توان تحرّک و پویایی نخواهد داشت، هرچند نمی‏توان از زمینه‏ها و بسترهای یادشده غفلت کرد.

نام کتاب : درآمدی بر انسان شناسی تبار انسان و فرهنگ انسانی
نویسنده : اولیویا ولاهوس
تعداد صفحه : 285
حجم فایل : 7,640 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال نظر دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب درآمدی بر انسان شناسی تبار انسان و فرهنگ انسانی”

  1. سهرابی گفت:

    با سلام و احترام
    وقتتون بخیر و سلامتی
    در صورت امکان لطف بفرمائید کتاب ” کتاب درآمدی بر انسان شناسی تبار انسان و فرهنگ انسانی ” را برای بنده ایمیل بفرمائید
    پیشاپیش از زحمات شما سپاسگزارم