• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب درآمدی بر تسلیحات خوشه‌ای

توضیحات :  در ابتدا، مفاهیم و ادبیات موضوع مورد بررسی قرار گرفته است. سیر تاریخی و نسل‌های مختلف این فناوری ارایه شده و به رویدادهای موثر بر توسعه فناوری اشاره شده است. سپس وضعیت محصولات خوشه‌ای در کشورهای مختلف جهان مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. انواع نمونه‌های خارجی به همراه کاربردهای آن‌ها در جنگ‌های مختلف، مورد مطالعه قرار گرفته است. بمب‌های خوشه‌‌ای، اگرچه جزو تسلیحاتی هستند که دارای طبقه بندی نظامی بوده و رسما اطلاعات اندکی درباره آن‌ها از سوی سازندگان ارایه شده است، ولیکن به دلیل حجم و گستردگی کاربرد آن‌ها در جنگ‌های مختلف طی 70 سال اخیر و نیز عدم عملکرد تعداد قابل توجهی از آن‌ها، عکس‌ها، تصاویر، توضیحات و تحلیل‌های نسبتا مفصلی درباره آن‌ها در منابع وجود دارد.

نام کتاب : درآمدی بر تسلیحات خوشه‌ای
نویسنده : حسن رحیمی
تعداد صفحه : 142
حجم فایل : 12,900 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.