• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب سرگذشت شرکت های خودرو سازی

توضیحات :    شاید به خاطر داشتن مالکیت برندهای متعدد در گروه‌های مختلف خودروسازی، با توجه به دپارتمان‌های انحصاری در کشورهای مختلف و البته تغییرات کلی، برای کسانی که هرروز پیگیر اخبار دنیای خودرو نیستند، کمی مشکل باشد. به عنوان مثال برندهای اروپایی و البته بریتانیایی و آلمانی واکسهال (Vauxhall) و اوپل (Opel) چند دهه تحت مالیکت جنرال موتورز آمریکایی قرار داشتند. اما در سال ۲۰۱۷ این دو برند به قیمت ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار، در کنار برندهای فرانسوی پژو و ستروئن، زیر چتر گروه خودروسازی پژو-سیتروئن (PSA) قرار گرفتند. آگاهی از تک‌تک برندها و دپارتمان‌‌های مختلف گروه‌های خودروسازی در جمع دوستان، شما را یک عشق خودروی واقعی نشان می‌دهد و البته به شما کمک می‌کند تا دانش عمومی و اختصاصی اطرافیان خود از دنیای خودرو را بسنجید.

نام کتاب : سرگذشت شرکت های خودرو سازی
نویسنده : سجاد امروزی
تعداد صفحه : 115
حجم فایل : 8,570 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.