• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب شهدای تحریم

توضیحات : کتاب شهدای تحریم به نحوه شهادت و زندگینامه تعدادی از خلبانان تیزپرواز نیروی هوایی و جان برکفان هوانیروز اشاره می کند که به علت تحریمهای گسترده صنعت هوایی، با تقدیم جان خود، متحمل بیشترین آسیبها شدند؛ ولی کمتر در موردشان سخنی به میان آمده است.  به علت پیچیدگی زیاد صنعت هوایی و کمبود دانش فنی ساخت و تولید انواع هواپیما و بالگرد در ایران و وجود تحریمهای گسترده صنعت هوایی که امکان خرید قطعات و نوسازی هواپیما و بالگرد را دشوار کرده است؛ آمار سوانح هوایی ایران نسبت به کشورهای دیگر بیشتر شده است. گرچه این تحریمها همواره گریبانگیر صنعت هوایی کشور بوده است؛ اما با توجه به پشتکار فراوان پرسنل نگهداری که از زمینگیر شدن هواپیماها و تعمیرات بالگردها جلوگیری می کنند و همچنین مهارت خلبانهای ایرانی در  کنترل و فرود هواپیماهای دارای نقص فنی، مرگبار بودن این سوانح کاهش یافته است. این کتاب به نحوه شهادت و زندگینامه تعدادی از خلبانان تیزپرواز نیروی هوایی و جان برکفان هوانیروز اشاره می کند که به علت تحریمهای گسترده صنعت هوایی، با تقدیم جان خود، متحمل بیشترین آسیبها شدند؛ ولی کمتر در موردشان سخنی به میان آمده است. با توجه به عدم دسترسی نگارنده به منابع و اطلاعات موثق، تنها به بازنشر اخبار مندرج در سایتهای اینترنتی اکتفا شده است. در نتیجه، این کتاب فاقد اعتبار لازم برای صحت و درستی مطالب نگارش شده است.

نام کتاب : شهدای تحریم
نویسنده : مهدی امین جعفری
تعداد صفحه : 77
حجم فایل : 5,880 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.