• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب شکار ممنوع

توضیحات : شِکار یا نخجیر به معنی کشتن یا به چنگ آوردن موجودی زنده توسط موجود زندهٔ دیگر است. به شخصی که این کار را می‌کند، شکارگر یا نخجیربان گویند. شکار جانوران توسط انسان، برای تجارت، (فروش پوست و مو، استخوان و عاج، گوشت و دیگر اجزای بدن شکار) و یا برای تفریح (یا به اسم ورزش) انجام می‌شود. معمولاً در تمامی کشورها قوانین خاصی بنا بر اقلیم و زمان شکار وجود دارد ولی آنچه مسلم است شکار در فصلی که حیوانات در حال جفتگیری و ازدیاد و پرورش نسل می باشند (بهار و تابستان) و یا حیواناتی که  تحت پوشش سازمان حفاظت و محیط زیست می باشند ، ممنوع است . بنابراین هر فردی بعد از تهیه قانونی سلاح شکاری و اخذ جواز مربوط به شکار در فصل مناسب از شعب سازمانهای حفاظت و محیط زیست (که با مراجعه به سازمان مربوطه و پرداخت مبلغ مقرر ) می تواند برای شکار اقدام کند . شایان ذکر است در جوامع غربی ، شکار به بخشهای خصوصی واگـذار گردیده و این نهادها از محل کسب درآمد پروانـه های صادره اقــدام به پـرورش و تکثیـر حیوانـات نیــز می نمایند .

نام کتاب : شکار ممنوع
نویسنده : بهزاد عظیمی
تعداد صفحه : 26
حجم فایل : 1,610 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 3 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب شکار ممنوع”

  1. محمدرضا گفت:

    یادم رفت چی میخواستم بگم ولی سایتتون بهترین سایت دنیاست

  2. پارسا گفت:

    منون از سایت شما

  3. رضاحسینی راد گفت:

    ممنون سایت خوبی دارید