• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب فیزیک برای همه

توضیحات : اولین پرسشی که در نخستین آشنایی با این کتاب برای هر کس مطرح می شود اینست که “برای همه” چه معنی دارد و برای کیست؟ البته در این نامگذاری قدری مبالغه شده است. برای خواننده این کتاب کافیست که با اصول جبر دوره دبیرستان آشنا باشد. معلومات فیزیک لزومی ندارد. این کتاب می تواند اولین کتاب فیزیک شما باشد و ضمناً حتی برای آن کسانی که فیزیک را به عنوان رشته تخصص خود برگزیده اند نیز می تواند مفید واقع شود. نویسندگان کوشیده اند که کتاب را به زبانی سهل و ساده بنویسند با این حال نباید چنین استنباط شود که کتاب فیزیک برای همه کتاب آسانی است، بسیاری از صفحات آن را باید چندین بار با دقت خواند. برای درک فیزیک باید چه بسا عمیقاً و با شدت به تفکر پرداخت.

اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 6 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب فیزیک برای همه”

  1. مسعود گفت:

    سلام ضمن تشکر کتاب فیزیک برای همه دانلود نشد.

  2. نبی الله سعیدی گفت:

    از کار بسیار بزرگ شما در مورد ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی بصورت دیجیتال سپاسگزارم.

  3. abduldaym گفت:

    سلام میشود کتاب های فزیک را دانلود کنم

  4. محمدمحمدی گفت:

    احتیاح ضروری به کتاب در باره ایل افشاروافشارهای خوزستان دارم

  5. محمد گفت:

    با سلام. تشکر میکنم از کار بزرگی که انجام میدین. من کتابهای تاریخ دوره افشار و زند و قاجار نیاز دارم. ممنون میشم که اینا رو بزارین

  6. محمد گفت:

    با سلام. تشکر میکنم از کار بزرگی که انجام میدین. من کتابهای نویسندگان قرون چهارم تا هفتم که جغرافیای تاریخی یا تاریخ عمومی نوشتن رو نیاز دارم. ممنون میشم که اینا رو بزارین