• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب مرغ روئین

توضیحات : «مرغ روئین» داستانی است فرح انگیز و خنده دار و در عین حال مهیج که از احساسات پرشور و شاعرانه زندگی دانش آموزان شوروی در سالهای ۲۰ سرشار می باشد. گنکا و اسلاوا در کنار رودخانه نشسته بودند. گنکا پاچه های شلوار خود را تا بالای زانو و آستینهای پیراهن کشباف راهراهش را تا بالای آرنج ورمالیده بود و موهای سرخش به همه طرف سیخ ایستاده بود. … زندگی بچه‏ های مسکو در پیرامون روستایی در قرن ۲۰، در اردوی پیشاهنگی که در یک ملک اربابی متروک واقع بود و دشواری های آن‌ها در آن دوران شرح اینکه چگونه بچه‏ ها با مشکلات کنار می‏آیند و رمز مرغ رویین و در نتیجه اسرار ارث مالک سابق را کشف می‏کنند.

نام کتاب : مرغ روئین
نویسنده : آناتولی ریباکف
تعداد صفحه : 220
حجم فایل : 3,850 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 2 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب مرغ روئین”

  1. یاسمین گفت:

    باسلام ممنون ازسایت خوبتون وکتاب های جالب که برای دانلودگذاشتید لطفا اگه میشه کتاب گزنه جعفر ضهری رابرایم ایمیل کنید واقعا متشکرم

  2. daruosh گفت:

    کتاب خوبییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی