• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب مرگ چیست؟

توضیحات :  بشر در طول تاریخ پیوسته با موضوعاتی رو به رو بوده که بر فرایندحیات تاثیر بسزایی داشته و زندگی اش را جهت و معنا بخشیده است. بی تردید از اهم این موضوعات پدیده مرگ و پایان حیات است، پدیدهای که هیچ انسانی را از آن گریزی نیست و آرزوی جاودانگی همواره در طول تاریخ، اندیشه انسان را به خود مشغول کرده است . در میان تمامی مخلوقات فانی، فقط انسان است که از این سرنوشت، یعنی مردن ، خبر دارد. همه جانداران می میرند، ستارگان و کهکشان ها فرو می پاشند، اما نمی دانند که می میرند و نمی فهمند که خواهند مرد ، جز انسان که می داند و می فهمد که خواهد مرد.

وضعیت حق‌تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست، بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد؛ اگر در این باره اطلاعاتی دارید با ما تماس بگیرید. در صورتی که شما مالک این اثر هستید می‌توانید اجازه انتشار رایگان نسخه الکترونیکی آن‌ را به ما بدهید.
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 7 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب مرگ چیست؟”

  1. ستار درستان گفت:

    خدا قوت
    سایت بسیار عالی همیشه استفاده کردم و لذت بردم پیروز و سربلند باشید.

  2. هدیه گفت:

    خیلی سایت عالی. ممنون

  3. هادی فرهادی گفت:

    سلام
    این عید سعید باستانی را به مدیریت سایت تبریک و تهنیت عرض می نمایم باشد که سالی سرشار از سلامتی و نعمت و مهر خدا داشته باشید.

  4. عهدیه اشرفی گفت:

    باسلام۰فرارسیدن نوروز باستانی را به مدیریت سایت وتمامی همکاران محترم سایت پارس بوک تبریک میگویم،ممنون از قرار دادن کتابهای خوبتون

  5. شاهرخ مجدي گفت:

    درود بر شما
    فرا رسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی را به مدیریت محترم و همه دست اندر کاران سایت، شاد باش عرض می نمایم.

    نوروز پیروز

  6. عباس پوریزدان پناه گفت:

    با سلام و تشکر از مدیریت پارس بوک برای قراردادن کتاب ها و جزوه ها درسایت برای استفاده کاربران ایرانی

  7. مصطفی گفت:

    ممنونم