• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب مواد مخدر خانمان سوز

توضیحات : یکی از انواع موادمخدر که امروزه از مواد نسبتاً پر مصرف می باشد ، آیس ، شیشه یا کریستال است. وجه تسمیه این ماده مخدر این است که این ماده در بعضی حالات ، شکل ظاهری آن شبیه خرده شیشه است و یا تک ههای کوچک یخ ، اما بیشتر به صورت دانه های ریز است . این ماده در اروپا و آمریکا بیشتر به نام آیس شناخته می شود. شابو که در آسیای جنوب شرقی و خاوردور رواج دارد نیز شباهت هایی با این ماده دارد. تحقیقات نشان می دهد که مهمترین ترکیب این ماده مخدر آمفتامین است. سابقه تولید و مصرف آمفتامین به قبل از جنگ جهانی دوم می رسد و در زمان جنگ جهانی دوم به عنوان یک داروی مؤثر در رفع افسردگی سربازانی که مشغول جنگ بودند و یا نیروهایی که قرار بود چندین شبانه روز را به صورت پیوسته به نبرد مشغول باشند و فرصت استراحت نداشتند برای بالا بردن سطح انرژی آنان استفاده می شد . با گذشت زمان و مشخص شدن عوارض خطرناک این ماده و اعتیاد به آن ، کاربرد این ماده به عنوان دارو به تدریج کنار گذاشته شد اما سوداگران و تولیدکنندگان موادمخدر ، استفاده از این ماده را در تهیه موادمخدر جدید در دستور کار خود قرار دادند. شاید اولین و مهمترین ماده مخدری که از آمفتامین به دست آمد و در سطح وسیع مورد مصرف قرار گرفت اکستازی باشد. قرص اکستازی در کشور ما به ندرت مشاهده و مصرف می شد اما در سال های اول دهه هشتاد ، مصرف آن افزایش یافت و انواع و اقسام این قرص در بازار قاچاق مشاهده می شد .

نام کتاب : مواد مخدر خانمان سوز
نویسنده : ناصر نظارات
تعداد صفحه : 125
حجم فایل : 1,120 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 3 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب مواد مخدر خانمان سوز”

  1. وکالت گفت:

    باسلام
    ممنون از زحمات بی دریغ شما

  2. تحریم چایخونه ها گفت:

    بعضی از کتابها علنا داره اعتیاد رو بین جونها ترویج میده نقطه های سیاه و عمیق اعتیاد گفته نمیشه و بجاش راه و روش و ابزار آلات اعتیاد رو به جونهای 16 تا 20 ساله آموزشه میده خیلی برام جالبه!!
    در ضمن این چایخونه ها بعد از جریان فتنه 88 انرژی جونها رو گرفته چه کسی این سیاستها رو در ایران پایه ریزی میکنه بماند 120 سال دیگه خیلی از اصرارها تو ایران پرده برداری میشه و عواملین بدجوری به سزای اعمالشون میرسند

  3. جليل نظامي گفت:

    باعرض سلام وخسته نباشيد:خدمت همه شماعزيزان زحمتكش:بنده يكي ازمشتركين شماهستم كه بايك گوشي سوني اريكسون u10i,aino واردسايت شده ام كه كتاب هاي كه شمابه ايميلم ميفرستيدرانميتوانم استفاده كنم لططأ مراكمك وراهنمایي بفرماييد:قبلأ اززحمات شماسپاسگذارم