• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب نظریه ای بر روی تقویم قمری

توضیحات :  تقویم هجری قمری‌، چهارده قرن تقویم دینی مسلمانان جهان بوده است. از آنجا که قسمت عمده وقایع دینی و ملی تاریخمان بر اساس تقویم هجری قمری ضبط و ثبت شده‌، از این رو آشنایی با این تقویم‌، بسیار مهم است. تاریخ نویسان و سایر پژوهشگران درباره چگونگی پیدایی و سیر تحول تقویم هجری قمری در بخش‌های مختلف جزیره العرب، در ۱۸ سال نخست پس از هجرت پیامبر اکرم(ص) اختلاف نظر دارند. هر یک از این پژوهشگران با استناد به آیات شریفه قرآن مجید که موضوع آن نجوم و تقویم است و نیز به استناد قراردادها، صلح نامه ها، فرامین و نامه‌های نوشته شده در این سال ها و انبوه روایات نقل شده در کتب تاریخ و علوم دینی دوره اسلامی، نظراتی متفاوت و گاه متناقض، اظهار کرده‌اند؛ اما تا کنون‌، هیچ یک از آنها از دایره فرض و گمان فراتر نرفته‌اند.

نام کتاب : نظریه ای بر روی تقویم قمری
نویسنده : محمدرضا مهدی
تعداد صفحه : 83
حجم فایل : 696 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 4 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب نظریه ای بر روی تقویم قمری”

  1. mohamad گفت:

    از گردانندگان و مجريان پارسي بوك نهايت سپاسگزاري را داريم . آيا با توجه به وضعيّت نابهنجار آموزش زبان در ايران آيا وقت آن نرسيده است تا در اين زمينه نيز اقدامي انجام دهيد و متناسب با دوره هاي گوناگون (ابتدايي-راهنمايي ،متوسطه و مقاطع بالاتر) كاري انجام دهيد؟ با سپاس فراوان.موفق و سربلند باشيد.

  2. ایمان طواف گفت:

    با سلام و خسته نباشید.از زحمات شما صمیمانه سپاسگذارم.

  3. ابی گفت:

    سلام بابت کتابا ممنون اگه میشه یه کتاب الکترونیکی آموزش زبان برام ارسال کنید ممنون می شم

  4. ابی گفت:

    بابت کتاب های ارسالی ممنونم
    اگه امکانش هست یک کتاب الکترونیکی در مورد تاریخ کورد قبل از سقوط مادها را برام ارسال کنید