• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب همجنس‌گرایی

توضیحات : پرسش درباره‌ی ماهیت رفتار جنسی همجنس‌خواهانه در روزگار ما اهمیتی چشمگیر یافته و این تا حدودی به سیاسی شدن روزافزون این مفهوم باز می‌گردد. پرسشهایی کلیدی در این زمینه وجود دارند که گاه در چارچوبهایی نامعلوم و با روش‌شناسی‌هایی مشکوک پاسخ می‌یابند. پرسشهایی از این دست که همجنس‌گرایی رفتاری انتخابی، ارادی و موازی با دگرجنس‌خواهی است؟ یا آن که اختلالی زیست‌شناختی و نوعی بیماری به حساب می‌آید؟ باید آن را همچون انتخابی آزاد نزد شهروندانی آزاد به رسمیت شمرد، یا مانند نوعی بیماری و اختلال به آن نگریست؟ اهمیت یافتن و برجسته شدن‌اش در روزگار ما نتیجه‌ی پیشرفت و توسعه‌ی آزادیهای مدنی است، و یا این که جریانی سیاسی و موجی عوامانه این رونق را پدید آورده است؟ و در نهایت این که خاستگاه ظهور این الگوی رفتاری و توزیعش در سایر جانوران و مبانی ژنتیکی، هورمونی و عصب‌شناسانه‌اش چیست. این پرسشها در این کتاب از منظر جامعه‌شناسی زیستی و با رویکردی سیستمی و میان‌رشته‌ای پاسخ می‌گیرند و طی این روند بخش بزرگی از پیش‌داوری‌های نادرست و همچنین شعارهای خردستیزانه که این رفتار را احاطه کرده، واسازی و نقد می‌گردند.

نام کتاب : همجنس‌گرایی
نویسنده : شروین وکیلی
تعداد صفحه : 155
حجم فایل : 4,070 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 3 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب همجنس‌گرایی”

  1. Rafi Yawari گفت:

    خواهش میکنم رهنمایی ام کنید که چگونه دانلود کنم، نمیتونم دانلود کنم

  2. بهمن گفت:

    درود بر سایت پارس بوک یزرگ.
    من همواره از خودم پرسش می کنم این خانم یا آقای شروین وکیلی چقدر نابغه هستند که اینهمه کتاب آن هم با موضوعات گوناگون را تولید و می نویسند.آیا امکان اشتباه برای نوشتن این همه کتاب برای او پیش نمی آید؟

  3. شاهرخ مجدي گفت:

    درود بر شما
    مراتب تشکروقدردانی خود را بابت امکان دانلود کتاب” همجنس گرایی” که مطالب مفید و آموزنده ای را به خواننده منتقل می کند
    ابراز داشته آرزوی موفقیت شما عزیزان را خواستارم.