• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب همه چیز در مورد کشور تایلند

توضیحات :  تایلند بعنوان جواهر مسافرتی جنوب شرقی آسیا بشمار می رود ، از آن جهت که دارای مناظر بی نظیر و منابع بسیار زیادی را به جهانگردان در تور تایلند ارائه می نماید. مناطق فریبنده مثل پوکت و هواهین و جزایر بسیار زیبای پالم فرینج به تایلند ظاهری عجیب بخشیده است . برای افرادی که غواصی می نمایند بانکوک و برای مشاهده فرهنگ زیبای این کشور چیانگ مای توصیه می گردد. هتل های مختلفی در این کشور موجود می باشد و که تفاوت بین آنها بسیار زیاد می باشد و رنج زیادی از هتل های بسیار گرانقیمت تا هتل هایی ارزان را دربر می گیرد بانکوک هتل هایی بسیار زیبا و قیمتی دارد . این کتاب حاوی اطلاعات جامع و کاملی در مورد کشور تایلند می باشد. مطالب این کتاب :

– اطلاعات عمومی تایلند

– اطلاعات تحصیل در تایلند

– بانکوک و جاذبه های گردشگری (مصور)

– پاتایا و جاذبه های گردشگری (مصور)

– اطلاعاتی در مورد دریافت ویزای تایلند و آدرس سفارتخانه تایلند در تهران

نام کتاب : همه چیز در مورد کشور تایلند
نویسنده : رضا فریدون نژاد
تعداد صفحه : 26
حجم فایل : 2,520 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.