• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب واژه نامه سیاسی

توضیحات : کتاب واژه‌نامه سیاسی به قلم امیر نیک آیین، مجموعه لغات و اصطلاحات علم‌ سیاست می‌باشد که به ‌همراه توضیحات و معنای آن گرداوری شده است. در بخشی از کتاب واژه‌نامه سیاسی می‌خوانیم: آنارشیسم یا هرج و مرج طلبی یک جریان سیاسی است که با منافع و آمال طبقه کارگر و همه زحمت‌کشان مغایر است. از نظر طبقاتی دارای ریشه خرده بورژوایی و از نظر سیاسی ارتجاعی است، زیرا در جهت تکامل جامعه نیست. این لغت از واژه یونانی آنارخیا مشتق است که به معنای فقدان رهبری و حکومت است. آنارشیست‌ها ضرورت وجود دولت و منجمله دولت برولتاری را در هرگونه شرایط اجتماعی، ضروررت وجود حزب و انضباط و مشی سیاسی و برنامه عمل آن را نفی می‌کنند.
در جنبش انقلابی طرفداران آنارشیسم با رهبری نهضت از جانب حزب و با ایدئولوژی آن مخالف‌اند. آن‌ها بهانه این‌که شخصیت انسان آزاد است، تنها عمل انفرادی را قبول می‌کنند و در مقابل اقدام جمعی و مبارزه طبقاتی و نهضت اجتماعی را به هیج می‌گیرند. با چنین طرز تفکری روشن است که آنارشیسم عملا مانع مبارزه مردم و گسترش و اتحاد آن می‌شوند، طبقه کارگر را از انجام رسالت تاریخی خویش باز می‌دارند، نفاق و پراکندگی را به جای تشکل و همبستگی می‌گذارند.

وضعیت حق‌تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست، بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد؛ اگر در این باره اطلاعاتی دارید با ما تماس بگیرید. در صورتی که شما مالک این اثر هستید می‌توانید اجازه انتشار رایگان نسخه الکترونیکی آن‌ را به ما بدهید.
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال نظر دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب واژه نامه سیاسی”

  1. شاهرخ مجدي گفت:

    درود بر شما
    مراتب قدردانی خودرا بابت امکان دانلود کتاب” واژنامه سیاسی” ابراز داشته از همه همکاران عزیز سایت،کمال تشکر را دارم.
    شاد باشید