• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب کتابفروش دیوانه

توضیحات : آنچه در پیش رو دارید خرده کوششی است که بخاطر هماهنگی و نزدیکی فرهنگ و زبان ما با همسایگان انجام گرفته است. اما این کوشش دستاورد و رنج نویسندگان و زحمت ناچیز تهیه کننده را هم به سادگی در دست شما میگذارد تا آنچه شایسته برادری است زبان و فرهنگمان را هرچه بیشتر بهم پیوند دهد. در اینجا چند یاداوری را بایسته دیدم که برخی نابرابری های زبان گفتاری بین کشورهای سه گانه ایران، افغانستان و تاجیکستان بخاطر فاصله و جدایی چندین ساله اش نارسایی هایی دیده میشود اما این نابرابری و نارسایی ناچیز است و این کاستی با زیرنویس برخی واژه ها و برابری آن تا اندازه ای به پارسی امروز در آورده ام که خواننده ایرانی بسادگی بتواند با واژه های دری و مفهوم آن آشنا شود.

نام کتاب : کتابفروش دیوانه
نویسنده : م. حیدریان
تعداد صفحه : 245
حجم فایل : 3,570 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 2 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب کتابفروش دیوانه”

  1. مریم گفت:

    خیره به خورشید
    سوکوروتاکازاکی بیرنگ
    اگر ممکنه این دو کتاب رو میخواستم دانلود کنم