• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب یادگیری ماشین و علم داده

توضیحات :   امروزه اگر برجسته ترین رهبران تجارت جهانی را گرد هم بیاورید و از آنان بخواهید که بزرگترین تفاوت بین کسب و کار در قرن بیستم در مقابل قرن بیست و یکم را بیان کنند، با احتمال خیلی زیاد، آنها یک کلمه را خواهند گفت: داده.  از آغاز قرن، مقدار داده ها با ظهور رسانه های اجتماعی، تلفن های هوشمند، اینترنت اشیا و دیگر پیشرفت های فن آوری با سرعت شگفت انگیزی افزایش یافته است. تخمین زده میشود که بیش از ۹۰ درصد از کل داده های ایجاد شده توسط انسانها در پنج سال گذشته تولید شده اند. این انفجار اطلاعات به عنوان کلان داده شناخته میشود و به طور کامل جهان اطراف ما را متحول خواهد کرد. رشد نمایی در تولید داده ها، سازمان ها را بیش از هر اندازه ای به این فکر فروبرده است که چگونه میتوانند از داده ها برای تحقق منافع تجاری خود استفاده کنند. در همین حال، افراد به طور فزاینده ای به دنبال توسعه مهارت های داده خود برای برجسته کردن رزومه، پیشرفت شغلی و کسب امنیت شغلی هستند.

نام کتاب : یادگیری ماشین و علم داده
نویسنده : میلاد وزان
تعداد صفحه : 489
حجم فایل : 9,230 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.