• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب ‎‎سنگسار ناقدان

توضیحات :  این مختصر مقدمه ای است بر کتابی بنام The Mythology of Imperialism به قلم جونا رسکین که درباره ردیارد کیپلینگ، جوزف کانراد، ای. ام. فارستر، دی. اچ. لارنس و جویس کاری و آثارشان نوشته شده است. کتاب توسط محبوبه مهاجر در سال ۱۳۵۱ ترجمه شد و انتشارات شبگیر آن را به چاپ رساند.

ما خوانندگان و آموزندگان ادبیات، دزدیده شده­ ایم. انتقادگران ادبی، معلمان ما، این تروریست­های فرهنگ، در برابر دیوارمان نگه داشته و اسیرمان کرده ­اند. در کلاس درس بی اراده می­ نشستیم و یادداشت برمی­ داشتیم. از ترس قدرتشان فلج می ­شدیم. اگر دستی به اعتراض برمی­خاست، بسا که به خاتمه دادن به یک دوره­ ی تحصیلی و بسته شدن راه موفقیت می ­انجامید. در برابر کتاب­هایشان که متون درسی دور و دراز و عذاب آوری بود، محاصره و زندانی شده بودیم. در این وضعیت چاره ناپذیر، بخشی از زندگی ما عصاره­اش گرفته می­شد، به احتکار می­رفت، به گرو گذاشته می­شد و مسخ می­گردید…

نام کتاب : سنگسار ناقدان
نویسنده : جونا رسکین
تعداد صفحه : 26
حجم فایل : 1,480 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال نظر دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب ‎‎سنگسار ناقدان”

  1. شاهرخ مجدی گفت:

    درودبر شما
    مراتب قدردانی خود را بابت کتاب با ارزش ” سنگسار ناقدان” و قرار دادن آن در سایت، ابراز داشته آرزوی موفقیت تان را خواهانم.