• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب 15 راز افرادی که متقاعد کردن رو خوب بلدند

توضیحات : اینکه یاد بگیریم دیگران را چگونه متقاعد کنیم، در خیلی‌ از موقعیت‌ها به کارمان می‌آید. گاهی لازم است رئیس‌تان را با زبان متقاعد کنید که روی فلان پروژه سرمایه‌گذاری کند، گاهی هم پیش می‌آید که با زبان خوش از یک بچه مهد کودکی بخواهید قبل از خواب مسواک بزند یا کسی که قصد خودکشی دارد را از لب سکوی مترو به عقب فرا بخوانید. اگر بدانید چطور این زبان را در کام خود بچرخانید که حرف‌هایتان متقاعد ‌کننده باشد، خرتان از پل خواهد گذشت. متقاعد کردن افراد یکی از مهم‌ترین ابزارهای رشد روابط اجتماعی هر فرد است چون تعامل و ارتباط داشتن قسمت جدا نشدنی زندگی ما انسان‌هاست و در این تعامل و ارتباط، صحبت کردن و متقاعد کردن افراد یکی از نکته‌های مهم و ریز زندگی است؛ اصولاً به کسی می‌گویند آدم خوش ‌سر و زبان که قادر باشد با چهار کلام حرف زدن آدم‌های دیگر را متقاعد کند کاری که او می‌خواهد را انجام دهند. سلاح مخفی این افراد «فرو کردن خود در دل دیگران» است. با همین زبان ۱۰ سانتی‌ متری‌شان کاری می‌کنند که نه تنها شیفته‌ی نظراتشان بشوید، بلکه کشته و مرده‌ی خودشان هم بشوید. لابد می‌پرسید رازشان چیست؟

نام کتاب : 15 راز افرادی که متقاعد کردن رو خوب بلدند
نویسنده : آکادمی مجازی باور مثبت
تعداد صفحه : 73
حجم فایل : 2,350 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 2 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب 15 راز افرادی که متقاعد کردن رو خوب بلدند”

  1. محمد گفت:

    با سلام
    تشکر می کنم از لطف شما به لزوم مطالعه و زحمات شما در این زمینه