• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب ASP.Net Core به زبان ساده

توضیحات : داده‌ها در همه جا با سرعت باور نکردنی در حال رشد هستند و میلیون‌ها برنامه‌ی کاربردی از این داده‌ها استفاده می‌کنند. اما خبر خوب برای شما: هنوز میلیون‌ها برنامه‌ی کاربردی، تولید نشده و مهارت شما برای این شغل بسیار مورد نیاز است. متأسفانه فشار برای تولید و توسعه‌ی نرم‌افزار، بسیار بالاست و همین می‌تواند شروعی برای حرکت دوباره باشد. اما چطور این حرکت دوباره را شروع کنیم؟ برای این حرکت دوباره باید به بازار کار نگاهی بیندازید. همه چیز به سمت جدیدترین و بروزترین تکنولوژی‌ها در حرکت است. پس بیایید برای این حرکت دوباره، شما هم با بروزترین تکنولوژی‌ها شروع کنید.  در این کتاب سعی شده، ایده‌ی‌ یادگیری و تولید کدهای عالی با روشی کاملاً ساده و روان بیان شود و تمرکز آن بر ساخت برنامه‌ای کاربردی و تنظیم عملکرد شما در برنامه‌نویسی است. موضوع اصلی اثر، فریم ورک ASP. NET Core و هدف آن، آموزش مفاهیم اساسی برای تولید یک وب اپلیکیشن است.  در این کتاب سعی شده از جنبه‌های متفاوت، نکات و تکنیک‌هایی بیان و گاهی با یک مثال، همه چیز ملموس‌تر شود. شما خیلی سریع دست به کد خواهید شد و لذت برنامه‌نویسی، با رویکردهای جدید را حس خواهید کرد.

نام کتاب : ASP.Net Core به زبان ساده
نویسنده : زهرا بیات قلی لاله - علی بیات قلی لاله
تعداد صفحه : 128
حجم فایل : 4,990 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 3 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب ASP.Net Core به زبان ساده”

  1. علی گفت:

    لطفا کتاب جدید خانم زهرا بیات قلی لاله رو توی سایت بذارید. ASP.NET Core برای بازار کار https://github.com/ZahraBayatgh/PracticalASP.NETCore/raw/master/PracticalASPNETCore.pdf

  2. عباس پوریزدان پناه گفت:

    با عرض سلام خدمت مدیزیت سایت پارس بوک