• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب PDF آشنایی با فناوری بلوتوث ( Bluetooth )

توضیحات :  شاید تا بحال به این فکر افتادید که بلوتوث چیه و چطوریه؟  اگه کهمیخواین به این موضوع پی ببرید پس حتما این کتاب رو دانلود کنید.  Bluetooth یک سیستم رادیویی برای مصارفی با توان پایین در یک برد کوتاه(۱۰سانتی متر ۱۰ متر و ۱۰۰ متر ) که معمولاً در یک ریزتراشه ارزان پیادهسازی می‌گردد.بلوتوث به دستگاه های دیجیتال اجازه می‌دهد که با یکدیگر ارتباط داشته واطلاعات را با نرخ مناسبی منتقل کنند به شرطی که در برد رادیویی هم قرار گرفته باشند. برد رادیویی این فناوری از مرتبه ابعاد یک اتاق بوده و در رده‌های پرتوان حداکثر به ۱۰۰ متر می‌رسد، این برد به کلاس ( رده ) توانمحصول بستگی دارد. یک دستگاه بلوتوث که نقش یک ارباب ( master ) را ایفا می‌کند می‌تواند با ۷دستگاه که نقش برده ( slave ) را بازی می‌کنند ارتباط برقرار کند این شبکه که یک گروه ۸ تایی را تشکیل می‌دهد ریز شبکه یا خوشه بلوتوث ( piconet ) نامیده می‌شود.

نام کتاب : بلوتوث گسترش سریع فناوری بی سیم
نویسنده : سید مصطفیرضا توفیق
تعداد صفحه : 12
حجم فایل : 555 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.