• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب فرهنگ واژه ها و اصطلاحات مدیریت و سازمان

توضیحات : با توجه به کمبود منابع فرهنگ مدیریت به همراه معادل انگلیسی آن، به ویژه در زمینه اصطلاحات اداری و واژگان سازمان و مدیریت، اینجانب، به عنوان گردآورنده و مولف فرهنگ پیش رو، بر آن شدم که این کتاب را در اختیار کلیه علاقه مندان قرار دهم تا در صورت نیاز به آسانی به آن مراجعه نمایند

وضعیت حق‌تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست، بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد؛ اگر در این باره اطلاعاتی دارید با ما تماس بگیرید. در صورتی که شما مالک این اثر هستید می‌توانید اجازه انتشار رایگان نسخه الکترونیکی آن‌ را به ما بدهید.
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 3 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب فرهنگ واژه ها و اصطلاحات مدیریت و سازمان”

  1. سید گفت:

    سلام!
    از سایت مفید و کتاب های خیلی کاربردی تان تشکر
    من این کتاب را ضرورت دارم ولی دانلود نمیشود اگر ارسال کنید ممنون میشم
    با تشکر

  2. پيام مستوفي گفت:

    سلام و درود بر شما
    کتاب ارزشمندتان را دانلود کرده و به دوستانم نیز پیشنهاد کردم.کتاب در نوع خود بسیار مفید و کارآمد است. تنها نکته ای که میماند بحث به روز رسانی آن است که امیدوارم با همت و دانش بالای مولف به زودی این امر تحقق پذیرد تا خوانندگان گسترده تری پیدا کند. موفق و پایدار باشید.

    • Moini گفت:

      مممنون وسپاس از ابراز نظر شما . بله همینطور است و این فرهنگ نیاز به به روز رسانی دارد . در این مورد انتظار دارم از جوانان فرهیخته این رشته علمی که همت نمایند وکاری شبیه این مورد و کامل تر را انجام دهند .