• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب آموزش تولید محتوا برای حرفه ای ها

توضیحات :  اول اجازه دهید به یک درک مشترک از تولید محتوا برسیم. اگر همین حالا بروید از هر کسی که کارش تولید محتوا است بپرسید تولید محتوا یعنی چه، احتمالا جواب خودش را می دهد؛ چون دنیای بازاریابی محتوا آنقدر گسترده است که هر کسی تعریف خودش را دارد. اما ما می خواهیم به یک تعریف مشترک، درست و مختصر از تولید محتوا برسیم.

محتوا همان چیزی است که هر روز با آن سروکار دارید؛ کلیپهای خنده دار یا عکس و توضیحات محصول که در اینستاگرام می بینید، پادکست که در تاکسی گوش می دهید، ویدیوهای آموزشی در آپارات یا یوتیوب که تماشا می کنید، کتابهای دیجیتال که در موبایل یا کامپیوتر می خوانید و… پس هر چیزی که در دنیای دیجیتال می بینید، می شنوید یا می خوانید، به نوعی محتوا محسوب می شود…

نام کتاب : آموزش تولید محتوا برای حرفه ای ها
نویسنده : حسین بابایی
تعداد صفحه : 76
حجم فایل : 3,660 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال نظر دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب آموزش تولید محتوا برای حرفه ای ها”

  1. عبدالواسع گفت:

    یک سایت خوب و مفید هست