• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب بابک خرمدین، دلاور آذربایجان

توضیحات : یکی از بزرگترین جنبش هایی که برای کوتاه کردن دست تازیان در ایران آغاز شد جنبش ملی خرمدینان در قرن دوم و سوم هجری بود. این کتاب زندگینامه بابک خرمدین رهبر اصلی آنها برای سرنگونی خلیفه عباسی میباشد. جنبش سرخ جامگان بابک در غرب و مرکز ایران گسترش یافت و بیش از ۲۰ سال طول کشید تا اینکه سرکوب شد. سالگرد او را ایرانی‌ها، آذربایجانی‌ها و تاجیک‌ها جشن می‌گیرند و گرامی می‌دارند. مجسمه بابک خرمدین در نخجوان وجود دارد. فصل ها: جنبش های ایرانیان – بابک خرمی – جنبش بابک – آغاز کار خرمدینان – پایان کار خرمدینان – خرمدینان – جاویدان پسر شهرک – سرزمین خرمدینان – بابک و سرزمین وی – کامروایی بابک – زد و خوردهای بابک – آغاز جنگ های بابک – جنگ های ۲۰۴-۲۱۱ – جنگ های سال ۲۱۲ – جنگ های سال ۲۱۴ – جنگ های سال ۲۱۷ و ۲۱۸ – جنگ های سال ۲۱۹ – جنگ های سال ۲۲۰ – جنگ های زمان معتصم – جنگ های بابک و افشین – جنگ های سال ۲۲۱ – جنگ های سال ۲۲۲ – سرانجام بابک در آذربایجان – سبب گرفتاری و کشته شدن بابک

نام کتاب : بابک خرمدین، دلاور آذربایجان
نویسنده : سعید نفیسی
تعداد صفحه : 272
حجم فایل : 4,060 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 7 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب بابک خرمدین، دلاور آذربایجان”

  1. رسول گفت:

    ممنونم.کتابهاتون بی نظیرن.

  2. ایرانی گفت:

    درود بر شما. بی اندازه سپاسگزارم.

  3. عبدالمجید گفت:

    با عرض سلام و ارادت و البته احترام به وجود نازنینی که باعث توسعه و بلکه جهشی در مطالعه ایرانیان و بلکه فارسی زبانان در سراسر جهان شده اید.
    امید دارم که ثمره این توسعه مطالعه ، که بی شک نقش بی بدیلی شخصیت دست اندرکاران این سایت فراموش ناشدنیست تا نسل هوشمند ادامه داشته باشد،را در همه ارکان زندگی مردمانی با تاریخ و فرهنگی کهن ببینیم و یا اگر عمری نبود ، فرزندان مان ببینند و بهره ببرند.

    با احترام مجدد
    عبدالمجید دهش

  4. سارااژدری گفت:

    با درود فراوان
    ممنون از اینکه این همه کتاب خوب در اختیار گذاشتید،خیلی استفاده بردم
    باسپاس فراوان

  5. آرمان گفت:

    با سلام.از یرکت وجود شما..منم صدها کتاب را از این سایت باارزش دانلود ومطالعه کرده ام…بجز اینکه شب و روز دست به دعا باشم که….خدا به همتون سلامتی بده،چه کاری ازم برمیاد؟ممنون وسپاسگزارتان هستم

  6. رضا بیات گفت:

    با درود و سپاس فراوان
    چند سالی است از کتابهایی که بطور رایگان در اختیار من قرار دادید استفاده میکنم.
    میخواستم از این بابت تشکر ویژه از همه دست اندرکاران داشته باشم .خدا قوت