• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب داستانهایی از لابلای تاریخ

توضیحات : مبنای تدوین داستانهای این کتاب، تقدم تاریخ ایران و خاور زمین بر تاریخ باختر زمین است. از این گذشته کوشیده ام که داستانهای هریک از این دو بخش را بر حسب تقدم و تاخر تاریخی و زمان و وقوع آنها قرار دهم. بنابراین داستانهای هر بخش از این کتاب از دیرینه ترین روزگاران آغاز می شود و به تدریج به دوران نوین می رسد. بدیهی است در این تدوین حقایق تاریخی تا حد ممکن در نظر گرفته شده تقدم و تاخر زمان وقوع هر یک از ماجراها موجب پس و پیش قرار گرفتن آنها گشته است.

داستانهایی که در این کتاب از لابلای تاریخ گردآمده، از منابع گوناگون ولی موثق عربی و غربی به قلم نویسندگان و پژوهندگانی که کارشان کاوش در تاریخ به قصد عبرت آموزی بوده است، ترجمه یا اقتباس شده و در طول نیمی از عمر راقم این سطور فراهم گردیده و هریک و یا چندی از آنها در نشریه از نشریاتی آن سالهای دور درج گردیده و یادگاری از کوششهای روزنامه نگاری روزگار جوانی نویسنده این سطور به شمار می آید…

نام کتاب : داستانهایی از لابلای تاریخ
نویسنده : علی اکبر کسمایی
تعداد صفحه : 267
حجم فایل : 6,480 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.