• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب طراحی آسان صفحات وب با دروپال

توضیحات : کتاب طراحی آسان وب با دروپال نوشته‌ی رضا سروری، به آموزش نرم‌افزاری رایگان و کد باز به زبان پی اچ پی برای مدیریت محتوا، توسعه‌ی برنامه‌های کاربردی مبتنی بر وب و ایجاد بلاگ می‌پردازد که تحت مجوز جی پی ال منتشر شده است. از این برنامه برای مدیریت محتوای بیش از ۱ درصد از صفحات وب استفاده شده است. از این سیستم مدیریت محتوا از وبلاگ‌های شخصی تا شرکت‌های تجاری، سیاسی و حتی دولت‌ها نیز استفاده شده است. بسیاری از وب سایت‌ها باید به مدیریت تاریخ وقایع مختلف بپردازند. این وب سایت‌ها که متعلق به سازمان‌های دولتی و غیردولتی هستند باید به تعقیب وقایعی چون گردهمایی‌ها و همایش‌ها بپردازند. البته برخی از آن‌ها نیز متعلق به جوامعی هستند که اخباری خاص را از منابع مختلف پی گیری می‌کنند. البته مدیریت وقایع و تقویم‌ها کار دشواری است و برای انجام این کار ابزارهای مختلفی پیش بینی شده که هر کدام محدودیت‌هایی دارند. دروپال با استفاده از ساختار منسجم سیستم، ماژول CCK ،View و ماژول مشارکتی Date، از روش‌های پیچیده‌ای برای مدیریت تقویم و وقایع استفاده می‌کند تا همه انتظارات از یک تقویم وقایع در وب سایت‌ها تامین ش

نام کتاب : طراحی آسان صفحات وب با دروپال
نویسنده : رضا سروری
تعداد صفحه : 447
حجم فایل : 14,800 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.