• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب مدیریت زمان و راهنمای برنامه ریزی

توضیحات : رسیدن به موفقیت، نیاز به تحمل سختی و نظم و انضباط و دست رد زدن به خیلی از تفریحات و… دارد و اینطور نیست که شما به راحتی به هدف برسید اما شما این وسط یک وظیفه دیگر بجز تلاش و کار دارید و آن این است که شما باید کارتان را به یک تفریح برای خود تبدیل کنید، که آن به عهده خودتان است. تلنگر: شاید هزاران بار این جمله را شنیده باشید و باز هم دعوتتان میکنم بخوانید و در مورد آن بیندیشید: لدنیا مزرعه الاخره… . دنیا مزرعه آخرت است! این چه معنایی دارد؟ دوستان بیدار باشید این دنیا محل عمل است! محل کار و محل تلاش! غافل نباشید!

نام کتاب : مدیریت زمان و راهنمای برنامه ریزی
نویسنده : محمد روستا
تعداد صفحه : 60
حجم فایل : 624 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 7 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب مدیریت زمان و راهنمای برنامه ریزی”

  1. علی گفت:

    کتاب خیلی خوبی بود و راه حل های خوبی ارائه شده بود.

  2. M.M گفت:

    باسلام خیلی عالی ومفیدبود.مرسی

  3. شاهرخ مجدی گفت:

    با درود
    صمن شاد باش سال نو به همه شما عزیزان،مراتب تشکرخودرا بابت کتاب “مدیریت زمان وراهنمای برنامه ریزی” ابراز داشته سال خوبی را برایتان آرزومندم.

  4. آرمان گفت:

    کتاب خیلی جالبی بود.مث بقیه کتابای موفقیت حرف الکی نمیزنه بلکه مفید و مختصر راه حل میده.ممنونم از نویسنده کتاب و سایت پارس بوک بابت آپلود این کتاب.