• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

رضا فریدون نژاد

دانلود کتاب اطلاعات توریستی کشورهای جهان‎

تاریخ : ۹ مهر ۱۴۰۱

توضیحات :  این کتاب حاوی اطلاعات پایه و توریستی در مورد اکثر کشورهای جهان می باشد، این اطلاعات شامل نام بین المللی کشور، پرچم، پایتخت، شهرهای مهم، آب و هوا، مذاهب،جاذبه های گردشگری و اطلاعات مفید دیگر است. این کتاب یکی از کاملترین منابع الکترونیکی جهت بدست آوردن اطلاعات توریستی کشورهای مختلف جهان است.

دانلود کتاب روانشناسی ثروتمند شدن

تاریخ : ۷ مهر ۱۳۹۷

توضیحات : تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که فرق افراد ثروتمند با افراد فقیر در چیست؟ اگر این سؤال را از هر فردی با توانایی مالی بالا بپرسید، قطعا به شما خواهد گفت که فرقِ بین این دو دسته در ذهنیت‌شان است. تعجب‌آور است، نه؟ خیلی کم پیش می‌آید که فرد میلیونری به شما بگوید به‌خاطر معامله‌ای عالی ثروتمند شده است یا همین‌طور که برای خودش در حال گشت‌وگذار بوده، ناگهان به یک سرمایه‌گذار بزرگ برخورد کرده است. به‌هرحال، آنچه اکثر افراد ثروتمند به‌عنوان نقطه‌ی قوت‌شان در راه به‌ دست‌آوردن مال‌ و اموال به آن اشاره می‌کنند، یک چیز است: ذهنیت میلیاردری.

در این کتاب به زبانی ساده و قابل درک ، با دانش و روانشناسی ثروتمند شدن آشنا خواهید شد و متوجه خواهید شد که برای ثروتمند شدن اول باید ذهن ثروتمند داشت ، درست مثل زمینی که برای کشاورزی و دادن محصول مرغوب اول باید آماده شود. اگر می خواهید ذهن ثروتمندی داشته باشید ، خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد میکنم.

دانلود کتاب آسان نیست ولی شدنیه!

تاریخ : ۶ مهر ۱۳۹۷

توضیحات : کتاب آسان نیست ولی شدنیه! به قلم رضا فریدون نژاد راه‌های رسیدن به هدف و موفقیت را به‌طور کامل و گام‌به‌گام شرح می‌دهد. همه‌ی کارهایی که در روز انجام می‌دهیم یا هر تصمیمی که می‌گیریم، دلیل خاصی دارد. هنگامی که هدفی را دنبال می‌کنیم، انگیزه‌ای برای انجام آن داریم. این رفتار هدفمند می‌تواند نوشیدن یک لیوان آب برای رفع تشنگی با خواندن یک کتاب برای کسب دانش بیشتر باشد. تعریف انگیزه، در لغت به معنای علت و دلیلی است که شخصی را به کاری وادار می‌کند و در اصطلاح به نیرویی اطلاق می‌شود که از درون فرد را به سمت یک هدف سوق می‌دهد. به همین خاطر نیروی اراده عاملی ضروری برای دست‌یابی به موفقیت است و ناامیدی و نبود انگیزه ممکن است شما را از رسیدن به اهداف‌تان بازدارد. افراد بسیاری هستند که در زندگی موفق نیستند، نه بخاطر این‌که استعداد، مهارت یا توانایی ندارند، بلکه بخاطر اینکه انگیزه کافی ندارند، خیلی زود خسته می‌شوند و به بهانه‌های مختلف کاری که انجام می‌دهند را رها می‌کنند. یقینا داشتن امید در شرایط سخت زندگی کار آسان و راحتی نیست اما بی‌شک بزرگ‌ترین هنر هر انسانی امیدوار بودن در شرایط سخت و دشوار زندگی است.

دانلود کتاب اصول و مبانی شخصیت کاریزماتیک

تاریخ : ۲۴ خرداد ۱۳۹۷

توضیحات : کتاب اصول و مبانی شخصیت کاریزماتیک به قلم رضا فریدون نژاد، به زبانی ساده اصول و روش‌های رفتاری خاص و حرفه‌ای را بیان می‌کند و نحوه‌ی ارتباط موفق با افراد را آموزش می‌دهد. شاید با دیدن افرادی که در نظر دیگران بسیار جذاب هستند در ابتدا پیش خودمان فکر کرده باشیم قابلیت‌های آن‌ها یک سری ویژگی مادرزادی است که با آن‌ها متولد شده‌اند و احتمالاً فکر می‌کنیم افراد بسیار خوش شانسی هستند که همیشه مورد توجه و علاقه دیگران قرار می‌گیرند و حرفشان حرف است!!

گاهی فردی را میبینیم که به محض ورود در یک جمع تاثیر فوق العاده‌ای روی افراد می‌گذارد و ما پیش خودمان می‌گوییم «عجب شخصیت جذابی دارد. کاش من هم میتوانستم تا این حد تاثیرگذار و جذاب باشم. اما حیف که ذاتاً در ارتباطات مشکل دارم! اگر شما هم از جمله افرادی هستید که از این دست تصورات دارند و مایلند شخصیت جذاب، تاثیرگذار و کاریزماتیکی داشته باشند این کتاب برای شماست در این کتاب به زبانی ساده با اصول و روشهای رفتاری خاص و حرفه‌ای آشنا خواهید شد و متوجه خواهید شد که ارتباط موفق با افراد اصول و روش‌های خاص خودش را دارد…

دانلود کتاب ۲۱ قانون مالی برای کسب درآمد بیشتر

تاریخ : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

توضیحات : هر بخش از زندگی دارای قوانین خاص خود است ، بحث مالی و درآمدزایی بیشتر هم قوانین خاص خود را دارد که اگر بخواهیم به این هدف یعنی درآمدزایی بیشتر برسیم باید از این قوانین پیروی کنیم. در این کتاب با ۲۱ قانون مالی که به کسب درآمد بیشتر در زندگی کمک خواهد کرد آشنا خواهید شد ، این کتاب را با دقت مطالعه کنید و تا حد امکان از قوانین آن پیروی کنید و شاهد نتایج آن باشید.

دانلود کتاب ۵۰۵ نکته کاربردی و آموزنده برای زندگی بهتر

تاریخ : ۵ مهر ۱۳۹۶

توضیحات : کتاب پانصد و پنج نکته کاربردی و آموزنده برای زندگی بهتر نوشته رضا فریدون نژاد شامل ۵۰۵ نکته است که به شما کمک می‌کند زندگی حرفه‌ای‌تر و بهتری داشته باشید. در زندگی روزمره همه ما از هر لحاظ نکات کاربردی و آموزنده‌ای وجود دارد که شاید کوچک به نظر بیاید ولی مطمئن باشید رعایت همین نکات کوچک می‌تواند به وقتش تغییرات و نتایج بزرگی برای ما به همراه داشته باشد. به عنوان مثال مثبت اندیشی، چکاپ منظم پزشکی، داشتن جعبه ابزار کوچک در ماشین و…. نکات ریزی هستند که انجام آن‌ها نتایج بزرگی در پی دارد.

این کتاب حاوی برگزیده‌ترین نکات کوچک ولی آموزنده و کاربردی برای جنبه‌های مختلف زندگی می‌باشد که قطعاً برایتان سودمند خواهد بود. نکته‌های این کتاب منطبق با فرهنگ و آداب کشور عزیزمان می‌باشد.

 

دانلود کتاب آشنایی با رشته های دانشگاهی و زمینه های شغلی

تاریخ : ۳ آبان ۱۳۹۵

توضیحات :  کتابی جامع و کامل در مورد معرفی مشاغل و رشته های مختلف دانشگاهی ، با توجه به اهمیت شغل و ارتباط آن با پیشرفت یک کشور در این کتاب سعی شده رشته های دانشگاه و زمینه های شغلی وابسته به آن برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور معرفی شود تا این عزیزان بتوانند با شناخت و آگاهی بهتر رشته های مورد علاقه خود را انتخاب نمایند . این کتاب علاوه بر اینکه برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور مفید می باشد،برای خانواده این افراد نیز مفید بوده،تا بتوانند با ارائه اطلاعاتی کاملتر فرزندان یا دوستان خود را راهنمایی نمایند ، همچنین اطلاعات این کتاب برای تمام افراد کنجکاوی که علاقمند به بالا بردن سطح معلومات خود هستند مفید می باشد.

آشنایی با بیش از ۲۰۰رشته مختلف در ۵ گروه مختلف

آشنایی با توانایی‌های‌ لازم‌ هر رشته

آشنایی با موقعیت‌ شغلی‌ در ایران

آشنایی با درس‌های‌ هر‌ رشته‌ در طول‌ تحصیل‌

قابل استفاده برای دانش آموزان، داوطلبان کنکور،خانواده ها،افراد کنجکاو و . . .

دانلود کتاب چگونه های کلیدی و برتر زندگی

تاریخ : ۱۰ مهر ۱۳۹۵

توضیحات :  در زندگی چگونه ها و راهکارهایی وجود دارد که دانستن آنها نه تنها مهم بلکه لازم می باشد و دانستن این راهکارها باعث می شود زندگی بهتری داشته باشیم. در این کتاب پاسخ کاربردی ترین و مفیدترین این چگونه ها و راهکارها گردآوری شده است که قطعاً با مطالعه و بکار بستن این راهکارها می توانیم زندگی بهتر و متفاوتی داشته باشیم ، مطالعه این کتاب را از دست ندهید. در این کتاب می خوانید:

چگونه اراده ی خود را تقویت کنیم؟

چگونه ارتباط احساسی موثر برقرار کنیم؟

چگونه ارتباط مؤثری با یک فرد کمال گرا برقرار کنیم؟

چگونه از فکر بیش از حد جلوگیری کنیم؟

چگونه از مهارت بیان احساسات استفاده کنیم؟

چگونه اضطراب و نگرانی خود را کاهش دهیم؟

چگونه اعتماد به نفسمان را تقویت کنیم؟

چگونه افسردگی را درمان کنیم؟

چگونه انتقاد موثر کنیم ؟

(بیشتر…)

دانلود کتاب ۱۰۰۰ لغت و جمله کاربردی انگلیسی!

تاریخ : ۹ مهر ۱۳۹۵

توضیحات :  مطالعه این کتاب برای فراگیری لغات و جملات کاربردی و روزمره انگلیسی به شما کمک می کند. در این کتاب از مجموعه دانش و زندگی سعی کرده ام کاربردی ترین و روزمره ترین این لغات و جملات را برای شما گردآوری نمایم. این کتاب در دسته ها و بخش های متنوع زیر تهیه شده است : متداول – پرسشی – متضادها – علائم ریاضی – اعداد اصلی – اعداد وصفی – زمان ها – روزها – ماهها – فصل ها – اعضا خانواده – اشاره کردن – حالات و احساسات – کمک – خرید – پوشاک – اعضا بدن – سلامت – تغذیه – ملاقات یک فرد جدید – مکالمه با تلفن – میوه ها – سبزیجات – رنگ ها – مشاغل – حیوانات – ورزش و سرگرمی – سفر و گردشگری – مکان ها – اقامتگاه – رانندگی ، مسیرها – اضطراری – آب و هوا – مطالعات و علوم – زبان ها – موسیقی – سینما

دانلود کتاب راه اندازی کسب و کار موفق از صفر تا صد

تاریخ : ۵ مهر ۱۳۹۵

توضیحات :  شروع و راه اندازی یک کسب و کار می تواند یکی جالبترین عملکردهای یک فرد باشد،هر ساله تعداد بسیاری کسب و کاری را  آغازمی کنند ولی متاسفانه تعداد بسیاری از این افراد هم با ورشکستگی مواجه میشوند! برای موفقیت در بازار کار باید از یک سری قواعد و اصول مهم پیروری کرد تا بتوان ریسک کار را پایین آورد. در این کتاب شما با اطلاعات مفید و باارزشی که برای شروع و راه اندازی و اداره موفق یک کسب و کار نیاز دارید آشنا خواهید شد،اطلاعات این کتاب صفر تا صد بوده یعنی شامل گام های اولیه که همان اندیشه کسب و کار است شروع می شود تا چگونگی اداره کسب و کارتان،تکنیک ها، قواعد،اصول ها،راهکارهای مفید ، باید ها و نبایدهای بسیار مهم، اصطلاحات بازار کار، موفقیت در بازار کار  و مطالب بسیار مفید دیگر. پس اگر به فکر راه اندازی کسب و کاری برای خود هستید مطالعه این کتاب را حتماً به شما پیشنهاد میکنم.

دانلود کتاب مجموعه دانستنیهای مفید و خواندنی

تاریخ : ۱۹ مرداد ۱۳۹۵

توضیحات :  قطعاً شما هم در کتاب ها و سایتهای مختلف اینترنتی با مطالبی با عناوین ۱۰۱ راه …،۱۰۱ نکته …،۱۰۰ مورد…. ۱۰۰ سخن ناب … و موارد اینچنینی برخورد کرده اید،خواندن اینگونه مطالب به دلیل خلاصه بودن و پر محتوا بودن ،جالب و خواندنی هستند،این کتاب هم مجموعه ای از بهترین های این نوع مطالب می باشد که هر کدام از این مطالب دارای حداقل ۱۰۰ ویژگی،نکته،سخن و …. است،سعی کرده ام مطالبی مفید و آموزنده را در این کتاب قرار برای شما عزیزان قرار دهم ، امیدوارم مورد توجه و استقبال شما قرار بگیرد.

دانلود کتاب مثبت اندیش باش تا کامروا باشی!

تاریخ : ۱۰ اسفند ۱۳۹۴

توضیحات : یکی از بزرگترین نعمت ها و قدرت هایی که خداوند در اختیار انسان قرار داده است تا به نحو احسن از آن استفاده نماییم ، نعمت و قدرت انتخاب است! مثلاً انتخاب بین نگرش مثبت و یا منفی! نگرشی که اگه قدرش را بدانیم و از آن درست استفاده کنیم ، ما را به بزرگترین قله های سعادت و موفقیت دنیوی و اخروی رسانده و یا برعکسش، باعث بدبختی و گرفتاریها و حسرت خواهیم شد! انتخاب روش مثبت اندیشی در زندگی روشی هوشمندانه و عاقلانه می باشد، پس فرقی نمیکند که چه جنسیتی دارید،کاری به گذشته شما هم نداریم و یا اینکه مهم نیست هم اکنون چند ساله هستید و در چه شرایطی می باشید، چه طرز تفکری دارید و … مهم این است که از همین لحظه، بله، از همین لحظه، تصمیم بگیرید که با تغییر تفکر و نگرش خود نسبت به اتفاقات و اطرافیان، تبدیل به فردی موفق و مثبت اندیش بشوید، پس هم اکنون این انتخاب با شماست! مثبت اندیشی به شما کمک می کند تا به بهترین شکل با زندگی و اتفاقات کنار بیایید و یادتان باشد برای داشتن یک زندگی مثبت، در اولین قدم باید احساسات، افکار و باورهای خود را بشناسید و آنها را مهار نمایید.یک لحظه با خود فکر کنید که تا کنون از شنیدن اخبار منفی،آهنگهای منفی و غمگین و… که همه روزه از همه جا شنیده و یا خوانده می شود و یا سر و کله زدن با افراد منفی و شاکی و یا با غرغر کردن و بهانه تراشی های مختلفتان و …. چه سودی برده اید؟ براستی اینها چه منفعتی برای شما داشته اند؟ چقدر شما را به اهداف و خواسته هایتان نزدیک کرده اند ؟ چقدر باعث پیشرفت و بزرگ شدن شما شده اند؟ چقدر برایش به شما پول داده اند؟!

پس بیایید با تبدیل شدن به فردی مثبت اندیش و مثبت نگر، زندگی را به کام خود و اطرافیان شیرین کرده و مسیر موفقیت خود را بیش از پیش هموار نمایید. هرگز فراموش نکنید که نگرش شما، منوط به انتخاب است، گزینه‌ای که هر روز انتخاب می‌کنید. هم اکنون تصمیم بگیرید که نگرش و طرز فکری مثبت‌تر در خود ایجاد کنید بطوری که تزلزل‌ناپذیر و همیشگی باشد. قطعاً تاکنون با کتابها و مقالات بی شماری درباره مثبت اندیشی و اثرات آن مواجه شده اید که در اکثر موارد مطالب همگی یکسان و مشابه می باشد، اکنون در این کتاب برای شما مفیدترین و کاربردی ترین مطالب را در این زمینه گردآوری نموده ام و مطمئن هستم با خواندن و بکارگیری مطالب این کتاب به فردی مثبت اندیش تبدیل شده و معجزات و اثرات آن را در زندگی تان شاهد خواهید بود. فقط ذکر این نکته الزامی است که، صرفاً خواندن این کتاب کافی نمی باشد، بلکه باید با تصمیمی قاطع و اراده ای پولادین ، تمام نکات این کتاب را رعایت و در زندگی اجرا نمود تا شاهد اثرات آن باشید.