• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

انجام ورزش بدنسازی

دانلود کتاب آمادگی جسمانی با تمرینات قدرتی

تاریخ : ۸ شهریور ۱۳۹۹

توضیحات :  نقش تمرینات با وزنه بر ارگانهای داخلی و اثرات روحی آن روی ورزشکاران و افراد غیر ورزشکار که ورزش را تنها به عنوان حفظ تناسب بدن و سلامتی بدن خویش عاری از قهرمانی به فعالیت می پردازند، بر هیچکس پوشیده نیست. حتی نظرات متخصصین اهل فن بر این است که تنها و بهترین روش جهت افزایش قدرت، سرعت و استقامت می تواند تمرین با وزنه باشد. مباحثی که در سطح دانشگاهی و علمی مطرح است و در آن از حرکات اصلاحی سخن به میان می آید، اهم مسائل در کودکان و نوجوانان و بزرگسالان و حتی افراد بیمار و مسن در رابطه با ضعف عضلات و شل شدن عضلات و از طرفی کشش غیرنرمال عضلات می باشد. لذا خواهید دید که شل شدن بخشی از عضلات سبب کوتاه شدن جهت مخالف عضله گشته و به راحتی غیرنرمال بودن ارگان افراد را می توان تشخیص داد…

آنچه که موجب رسیدن به یک آمادگی جسمانی مطلوب می گردد در رسیدن به اوج توان است.توان یعنی اجرای مهارت به بهترین شکل یا با بیشترین قدرت اما در کمترین زمان ممکن…به عنوان مثال:یک فرد عادی هم میتواند یک وزنه 200کیلو گرمی را به صورت 10وزنه 20 کیلو گرمی در زمان 1دقیقه جابه جا نماید درحالی که یک وزنه بردار المپیکی همین مقدار را در چند ثانیه جابه جه می کند.حتی طی مسافت ماراتن در زمان کمتر نیز مستلزم توان بالاتر است.پس کسب قدرت یا داشتن اندامی درشت نباید هدف نهایی باشد.بلکه باید با استفاده از برنامه های مخصوص کسب قدرت وتبدیل قدرت به توان به اوج اجرا یا هدف و انگیزه مخصوص هر فرد دست یافت.

دانلود کتاب خودت را از نو بساز

تاریخ : ۳۰ شهریور ۱۳۹۷

توضیحات : کتاب خودت را از نو بساز در مورد حرکات ورزشی بدنسازی است. همیشه افرادی که تصمیم به لاغری و کاهش وزن دارند در بخش ورزش راه‌های مختلفی را انتخاب می‌کنند بعضی از افراد به طور شخصی این کار را انجام می‌دهند بعضی هم به باشگاه‌های ورزشی مختلف می‌روند در این بین بعضی از افراد به باشگاه‌های بدنسازی می‌ روند تا ضمن کاهش وزن، استایل بدنی خود را هم فرم خوبی ببخشند. مسئله ای که دونستن و اطلاع از اون بسیار مهم و ضروری هستش این است که برای انجام ورزش بدنسازی باید نحوه صحیح انجام حرکات و اینکه هر حرکتی برای کدام قسمت و با چه تعدادی مناسب می‌باشد رو بدونیم. در این سری از کتابچه ها سعی داریم در کنار هم به این موضوع بپردازیم که چه حرکتی برای چه قسمت هایی از بدن ما مفید هستند، همچنین حرکات هر قسمت و هر عضله رو سعی کردیم جداگانه بررسی کنیم تا با دانش بیشتری به سمت این ورزش برویم.