• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب آهستگی

توضیحات : میلان کوندرا  نویسنده‌ اهل چک است که از سال ۱۹۷۵ در فرانسه زندگی می‌کند و از سال ۱۹۸۱ یک شهروند فرانسوی شده‌است. پدر کوندرا نوازنده پیانو و شاگرد لئو یاناسک بود. علاقه او به موسیقی در بسیاری از آثار او به ویژه رمان شوخی پیداست. میلان شعر گویی را از ۱۴ سالگی آغاز کرد و در ۱۷ سالگی پس از شکست آلمان به حزب کمونیست پیوست و در سال ۱۹۴۸ وارد دانشکده سینمای پراگ شد. اما در سال ۱۹۵۰ از حزب اخراج شد. نخستین مجموعه شعر او با نام «انسان؛ بوستان پهناور» که خوشبینی موجود و ادبیات دولتی را مورد انتقاد قرار می‌داد در ۱۹۵۳ و دومین و آخرین مجموعه شعر او با نام «تک گویی» که در آن رفتارها و کردارهای انسانی و روابط عاشقانه بی‌پرده بازنمایی می‌شد در ۱۹۵۷ منتشر شدند. او در ۱۹۶۰ گزیده اشعار گیوم آپولینر و تحلیلی از آن‌ها را چاپ کرد و در همین سال آموزش ادبیات در دانشکده سینما به عهده او گذاشته شد. نخستین نمایشنامه او با نام مالکان کلیدها که به دوران ترس و خشونت هنگام استیلای آلمان می‌پرداخت در ۱۹۶۱ به چاپ رسید

نام کتاب : آهستگی
نویسنده : میلان کوندرا
تعداد صفحه : 114
حجم فایل : 521 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 8 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب آهستگی”

  1. Artur گفت:

    لطفا مجموعه کتابهای ویل دورانت از جمله همه جلدهای تاریخ تمدن، یه کتاب رمانی به اسم بی سرپرستان که حکایت زندگی سراسرعبرت غمبار دکترچشمپزشکی به نام بیژنه کرمان بچگیم خونده بودم اینترنت هم پیداش نمیکنم لطفا توسايت پربارتون بذارین دانلود کنیم وبه عشق مهرهممیهنیمون بخونیم واژ نوستالژی اون دوران لذت ببریم راستش اون حکایت سرنوشت خودمو وخیلیها میتونه باشه گیرش بیارم حتی پرتنش میکنم ومثل اون دوران بی ٱب ودون یکضرب باچشایی پرازاشک می‌خونمش!

  2. ehsan گفت:

    mamnun az zahamatetun

  3. هادی هلالیان گفت:

    واقعا کتاب جالبیه با تشکر از زحمات شما

  4. reza گفت:

    ممنون از کار عالی و مثمر ثمرتون…اگر کتابهای شاعران نامی ایران را هم با فیل pdf ارسال میکردی خیلی عالی بود..دستتون درد نکنه..ممنون

  5. m.j گفت:

    سلا م
    واقعا کارتون درسته
    کتابای نظامی و شاعرای دیگه رو هم ایمیل کنین خیلی خوب می شه

  6. مطهره جدیدی گفت:

    سلام واقعا کارتون درسته
    متابای نظامی و شاعرای دیگه رو هم بزارین خیلی خوب می شه

  7. محسن یاوری گفت:

    ازتون صمیمانه سپاسگزارم
    و درخواست می کنم اگر ممکنه کتاب های در حیطه ادبیات مدرن رو بیشتر نمایش بدید

  8. وحید محمدیان گفت:

    سلام
    واقعا دمتون گرم
    خسته نباشید.
    ممنون.