• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب صوتی بلندی های بادگیر

کتاب صوتی «بلندی‌های بادگیر نوشته امیلی برونته  نویسنده انگلیسی است. بلندی‌ های بادگیر دوازدهمین رمان برتر جهان از دید سایت بی‌بی‌سی و ششمین شاهکار ادبی دنیا از دید روزنامه‌ی گاردین است و به‌عنوان عاشقانه‌ترین داستان ادبیات انگلیسی شناخته می‌شود و جزء ادبیات کلاسیک دسته بندی می‌شود.شخصیت‌های داستان «بلندی‌های بادگیر» سرگذشت یا ویژگی‌هایی مشابه امیلی برونته دارند و فضای داستان بسیار نزدیک به روحیات او است. «Wuthering Heights» در واقع نام محلی است که اتفاقات داستان، آنجا در اواویل قرن نوزدهم روی می‌دهند و بلندی‌های بادگیر ترجمه تحت الفظی این نام است. راوی داستان لاکوود –یک تازه وارد به این منطقه، است. او به شکل بازگشت به گذشته از روی وقایعی که از زبان نلی در دفتر خاطراتش ثبت کرده، قصه را روایت می‌کند و ماجرا تا رسیدن به زمان حال (زمانی که راوی در آن حضور دارد) ادامه می‌یابد.
رمان «بلندی‌ های بادگیر» سبک و ساختاری متفاوت و جلوتر از زمان خود داشت. نابرابری‌های جنسیتی و طبقاتی، مسائل مذهبی و عشق غیراخلاقی از خط قرمزهای انگلستان آن زمان بود که امیلی به راحتی در کتابش از آن سخن می‌گفت.  از طرفی عشق آتشین هیث‌کلیف به کیتی، کتاب را در زمره‌ی ادبیات رمانتیک قرار می‌داد و از سویی دیگر طبیعت وحشی اطراف دهکده، روح سرگردان کیتی، توصیفات تیره و غبارآلود برونته از منزل ارنشاوها و شکنجه‌های متعدد جسمی و روانی هیث‌کلیف به سایرین، وحشتی به خواننده القا می‌کرد که آن را در ادبیات گوتیک جای می‌داد.

وضعیت حق‌تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست، بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد؛ اگر در این باره اطلاعاتی دارید با ما تماس بگیرید. در صورتی که شما مالک این اثر هستید می‌توانید اجازه انتشار رایگان نسخه الکترونیکی آن‌ را به ما بدهید.
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.