• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

بخش مکانیکی ربات

دانلود کتاب همه چیز درباره مهندسی مکانیک

تاریخ : ۴ فروردین ۱۴۰۳

توضیحات :  کتاب همه چیز درباره مهندسی مکانیک نوشته دون هروک به بررسی حرکت و علت‌های حرکت می‌پردازد. مهندسی عبارت است از کاربرد علم و ریاضیات برای طراحی، ساخت و راه اندازی سازه‌ها، دستگاه‌ها و سامانه‌ها.

مبانی مکانیک و مهندسی را می‌توان در سه قانون حرکت نیوتون یافت. نیوتون صدها سال پیش می‌زیست. برای قرن‌ها کارهای او در زمینه‌های گوناگون علمی نقش کلیدی داشته است. فکر کنید که در یک شهربازی هستید. می‌توانید صداها و بوهایی که احساس می‌کنید را تجسم کنید. آنجا وسایلی همچون قطارهای هوایی، چرخ و فلک‌ها، کشتی‌های پرنده، و غیره را خواهید دید. پارک‌های بازی را بدون استفاده از قوانین مهندسی مکانیک نمی‌توان ایجاد کرد.

دانلود کتاب آموزش ساخت ربات ساده

تاریخ : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

توضیحات : هر ریات از سه بخش مکانیک ، الکترونیک و کامپیوتر تشکیل شده است. ساده ترین ربات ، رباتی است که بتواند مسیری را که برنامه نویس در برنامه مشخص کرده بپیماید. ربات پیشرفته تر ، خودش تشخیص مسیر داده و بالطبع برنامه آن پیچیده تر و مدارات و قطعات الکترونیکی و مکانیکی آن گسترده تر خواهند شد.

دانلود کتاب مکانیک اتومبیل و موتور سیکلت

تاریخ : ۸ تیر ۱۳۹۹

توضیحات :   این کتاب با زبانی ساده و قابل فهم که مناسب همگان باشد، طراحی و نوشته شده و هدف آن توانمند کردن افراد برای کسب مهارت های لازم جهت تعمیر وسایل نقلیه است. در بخش های مختلف کتاب به صورت مفصل و همراه با ترسیم شکل، قسمت های مختلف ماشین و اجزای آن تعریف گردیده و نحوه کار آنها به طور ساده توضیح داده شده است. به طور کلی این کتاب برای آنان که می خواهند از سیستم اتومبیل آگاه شوند و یا کار با وسایل نقلیه را خودشان یاد بگیرند، می تواند مفید واقع شود.