• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

کار با منوي تنظیمات اینستاگرام

دانلود کتاب 77 نکته برای فروش و جذب فالوور در اینستاگرام

تاریخ : ۱۲ اسفند ۱۴۰۰

توضیحات :    طبق الگوریتم جدید اینستاگرام اگر فعالیت شما در اینستاگرام مستمر باشد تعداد ریچ روزانه شما روز به روز بیشتر می‌شود و همین باعث می‌شود پست‌های شما بیشتر دیده شود. این مسئله به طور مستقیم روی دیده شدن پست‌های شما در اکسپلور اینستاگرام هم تاثیرگذار است. پست و استوری مرتب بذارید. بهترین ساعت برای پست گذاشتن ساعت 9 شب است. هیچ روزی حتی روزهای تعطیل پست گذاشتن را فراموش نکنید.

دانلود کتاب 100 نکته برای افزایش فالوور اینستاگرام

تاریخ : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰

توضیحات :  اگر شما هم پیج اینستاگرام دارید و در فکر کسب درآمد از اینستاگرام هستید، حتما می‌دانید که افزایش فالوور اصلی‌ترین کار شماست. سوال: خب چطور فالوور بگیرم؟ چطور فالوور جمع کنیم؟ چطور فالوور هام رو افزایش بدم؟ برای اینکه بتوانیم فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهیم باید اصول اصلی را یاد بگیریم. شاید برخی از این اصول به نظر ساده و پیش پا افتاده باشد، اما به شدت در اعتبار پیج شما و افزایش فالوور موثر است.

از پروفایل تا تصاویر و ویدیوها گرفته تا هشتگ‌ها، روش‌های لایو و استوری و تبلیغات. همه این اصول را باید رعایت کنید تا بتوانید پیج‌ خود را به آهن‌ربای جذب فالوور تبدیل کنید. بکار بردن هشتگ بیشتر به معنای دیده شدن بیشتر در اینستاگرام است. اگر از هشتگ استفاده نکنید، فقط فالوورها شما را خواهند دید. اما اگر استفاده کنید سایر مخاطبین نیز پست‌های شما را مشاهده کرده و باعث افزایش فالوورهای شما می‌شود.

دانلود کتاب کسب درآمد از اینستاگرام

تاریخ : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹

توضیحات : در حال حاضر اینستاگرام محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در کشور ماست که خیلی‌ها در آن فعالیت می‌کنند. منظور از خیلی‌ها همه قشر از افراد جامعه را در بر می‌گیرد. همین موضوع هم باعث این شده که اینستاگرام به محلی مناسب برای کسب درآمد برای خیلی‌ها تبدیل شود. از افراد معروف اینستاگرامی گرفته تا خانم‌های خانه داری که هیچ سرمایه‌ای برای کسب و کارشان نپرداخته‌اند هم می‌توانند کسب درآمد از اینستاگرام را تجربه کنند. Follower در لغت به معنای دنبال کننده یا تعقیب کننده است. هنگامی که شما پیج کسی را دنبال یا فالو می‌کنید، شما به فالوورهای آن پیج اضافه می‌شوید. در مقابل تمام کسانی که پیج شما را فالو (دنبال) می‌کنند نیز به فالوورهای پیج شما می‌یپیوندند.

دانلود کتاب همه چیز درباره اینستاگرام

تاریخ : ۲۹ تیر ۱۳۹۵

توضیحات :  این کتابچه برای افراد مبتدی که تازه با اینستاگرام آشنا شده اند و چیزی از تنظیمات و کار با آن را بلد نیستند ، گردآوری شده است. در این کتابچه تمام سعی بر این است که با زبانی کاربردی و ساده بتوان کلیه نکات و ترفندهای ریز و درشت اینستاگرام معرفی و آموزش داده شود.

توضیح مختصر درباره اینستاگرام

ثبت نام و نحوه ی شروع کار در اینستاگرام

معرفی چهار فاکتور اصلی برنامه

کار با منوی تنظیمات و کاربرد هر گزینه

چگونگی تغییر در اطلاعات پروفایل

نحوه ی ارسال پست در اینستاگرام

حذف یا ویرایش پست ها

هشتگ چیست !؟ فواید و کاربرد آن

پیدا کردن موضوعات مورد نظر به کمک هشتگ

تگ چیست !؟ نحوه تگ کردن افراد در عکس

Direct چگونگی ارسال پیام خصوصی توسط

آگاه شدن از پست های یک صفحه به خصوص

بلاک کردن کاربران مزاحم

استفاده از چند اکانت همزمان

پیدا شدن اکانت شما توسط دوستانتان

لایک کردن عکس ها و جمع آوری آنها

آموزش کپی کردن متن یک پست یا کامنت آن

یا صفحه سفید Security Code حل مشکل

حل مشکل فالو نشدن اکانت ها