• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

آشنایی با سیارات

دانلود کتاب آسترولوژی ودیک رائو‎‎

تاریخ : ۲۶ آذر ۱۴۰۰

توضیحات :  امروزه بسیاری از افراد در صدد کسب شناخت بهتر از ویژگی ها و خصوصیات خود هستند یکی از مسیر های خودشناسی ، آشنایی با آسترولوژی می باشد . آسترولوژی مکتب های مختلفی دارد و یکی از کهن ترین و معتبرترین آنها مکتب هند که به ودیک یا جیوتیش معروف است می باشد . این کتاب در واقع آموزش مقدماتی آسترولوژی ودیک می باشد . شامل ترجمه 15 فصل از بخش اول کتاب نسخه اصلی می باشد و همچنین فایل پیوست آموزش ترسیم چارت تولد را نیز در خود دارد .کتاب اصلی و ترجمه به صورت کاملا رایگان می باشد . امید است که دریچه ای رو به آسمان برای دوستداران این علم باشد .

دانلود کتاب سفری به دنیای شگفت انگیز علم

تاریخ : ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

توضیحات :  این کتابچه شامل نکاتی جالب از دنیای شگفت انگیز علم است که با زبانی ساده نوشته شده است. مطالب این کتابچه در واقع، مباحثی جالب از علومی مثل فیزیک، شیمی، هندسه و زمین شناسی است که سعی شده با آوردن تصاویر زیبا، اندکی جنبه ی هنری نیز به آن داده شود. هدف این کتابچه، ارائه ی فرمول ها و مطالب درسی نیست؛ بلکه در آن سعی شده که گوشه ای از زیبایی ها و شگفتی های جهــــان آفرینش بــــه تصویر کشیده شود. در فصل اول به بیان شگفتی های اتم پرداخته شده است. فصل دوم گردشی است در فضا که خواننده را با دنیای اسرارآمیز کهکشان ها و سیارات آشنا می کند. فصل سوم درباره امواج و تاثیرات جالب آنها بر دنیای پیرامون ماست. فصل چهارم، ابتدا نگاهی دارد به هندسه و به ویژه بعد چهارم و سپس وارد نظریات فیزیکی مانند فضا – زمان و نسبیت انیشتین و… می شود. فصل پنجم به سرگذشت سیاره زمین و عصر دایناسورها می پردازد و در فصل ششم، برخی از پدیده های زیبای طبیعت کره زمین مانند ابرها، کوه ها، دریاها، کویرها و … به تصویر کشیده شده است

دانلود کتاب سفری به اعماق گنبد مینا

تاریخ : ۲۳ مهر ۱۳۹۷

توضیحات : آسمان با ستاره ها و سیاراتش از دوران های اساطیری تا امروزه که عصر علم محسوب می شود، همیشه برای انسان ها رازآلود و شگفت انگیز بوده است. خیلی از کودکان و نوجوانان به فضا و آسمان و آموختن مطالب جالـب و جدیـد درباره ی آن علاقه دارند و من هم از این قاعده مستثناء نبودم و همیشه (به ویژه در دوران مدرسه) سعی داشتم که از مطالب علمی سر در بیـاورم و نکات جالبی را کـه یـاد مـی گیرم، به صورت مرتّب و منظّم در دفترچه هایی یادداشت کنم. و بالاخره این کنجکاوی های کودکانه پس از سال ها تاثیر خود را گذاشت و موجب شد که این کتابچه را که شامل قسمت کوچکی از اسرار شگفت انگیز «گنبد مینا» است، بنویسم.

علاقه من به فضا از یک طرف و به تاریخ و ادبیات و اسطوره ها از طرف دیگر موجب شده که در این کتابچه، در کنار مطالب علمی و اعداد و ارقام، شعرها و نکات تاریخی و مطالب جالب دیگر را نیز بنویسم و تا حد امکان هم سعی کرده ام که مطالب را به زبان ساده بیان کنم و به نظرم این روش برای آموزش مطالب علمی بهتر است؛ زیرا تجربهی چندین سال خواندنِ کتاب های قطور درسی و غیر درسی، این نکته را به من یاد داده که اگر مطالب علمی، با زبانی ساده و صمیمی توضیح داده شود و از «شعرها» و «تصاویر جالب» و به طور کلی از «هنر» برای آموزش مباحث علمی استفاده گردد، علاوه بر اینکه یادگیری آسان تر و لذت بخش تر می شود، باعث می شود که «علم آموزی» یک کار خسته کننده تلقی نشود.