• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

آمریکاى پس از جنگ

دانلود کتاب مروری بر تاریخ آمریکا

تاریخ : ۲ اسفند ۱۴۰۱

توضیحات : تاریخ آمریکا بعنوان یک کشور به کمابیش دویست ساله بازمی‌گردد، کما اینکه روز استقلال رسمی آمریکا در سال ۱۷۷۶ بود. اما آمریکا بعنوان یک زیستگاه بشری قدمت بسیار بیشتری دارد.

بخش اول : آمریکاى اولیه

بخش دوم : عصر مستعمرات

بخش سوم : راهى بسوى استقلال

بخش چهارم: شکل گیرى دولت ملى

بخش پنجم:گسترش به سوى غرب و اختلافات منطقه اى

بخش ششم :منازعات منطقه اى

بخش هفتم :رشد و دگرگونى

بخش هشتم: نارضایتى و اصلاح

بخش نهم : جنگ ، رونق و کساد

بخش دهم: نیودیل و جنگ جهانى

بخش یازدهم: آمریکاى پس از جنگ

بخش دوازدهم: دهه هاى تغییر

بخش سیزدهم: بسوى قرن ۲۱

بخش چهاردهم: لیست مختصر خواندنى ها درباره تاریخ آمریکا

دانلود کتاب دوصد گفته چون نیم کردار نیست

تاریخ : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹

توضیحات :  این کتابی است که اگر آن را جدی بگیریم، می‌تواند آینده همه ما را تغییر دهد. وقتی که از رفتارهای زشت آمریکایی‌ها صحبت می‌کنیم و آن‌ها را به خاطر جنگ‌های بی‌شمار در تاریخ 200 ساله آمریکا که پر از دخالت و کشتار است، منفور می‌دانیم، دیگر نباید از محصولات آمریکایی را بخریم وبا این کار از این حکومت حمایت کنیم. خوشبختی بیشتر از آن که به محصولات آمریکایی وابسته باشد به مهارت ذهنی وابسته است. جدا از این، تمام جنگ‌های آمریکا برای  منافع  اقتصادی‌اش بوده است. آن‌ها که ردپای خرابکاری‌شان در تمامی کشورهای دنیا حتی کشور شما دیده می‌شود، لایق حمایت مالی  و دادن پول جیبتان برای خرید محصولاتشان نیستند. بهتر است محصولات جایگزین کشور خود یا سایر کشورها را انتخاب کنید، نه محصولات کشوری که فروش محصولاتش وصل به قدرت نظامی‌اش است. این کتاب سبک جدیدی از زندگی با نام “خرید بدون خشونت” را به شما پیشنهاد می‌کند.

دانلود کتاب عصر نوین جنگ

تاریخ : ۳ دی ۱۳۹۸

توضیحات : کتاب عصر نوین جنگ نوشته‌ی گابریل کولکو، در برابر چشمان شما دریچه‌ی نوینی برای شناخت سیاست‌های خارجی آمریکا، تمایلات این کشور در جنگ‌های «عصر نوین»، شکل‌گیری نیروهای تعیین کننده‌ی نظامی در درون حاکمیت ایالات متحد و نهایت امر خطرات آینده‌ای که جهان بشری با آن روبرو خواهد شد، می‌گشاید. در محافل مختلف روشنفکری غرب، گابریل کولکو به عنوان یکی از پیشروترین مورخین امروز جهان معرفی می‌شود. در حقیقت وی جزء معدود صاحب نظرانی است که همگام با بررسی جنگ‌ها‌ی قرن بیستم، عواقب آن‌ها و خصوصاً تأثیرات دراز مدت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این جنگ‌ها بر ملت‌های مغلوب و حتی بر کشورهای غالب را بیش از هر پدیدۀ دیگری مورد بررسی قرار می‌دهد.