• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

آموزش روخوانی انگلیسی

دانلود کتاب آموزش انگلیسی کاربردی

تاریخ : ۲۷ فروردین ۱۴۰۲

توضیحات :  کتاب آموزش انگلیسی کاربردی برای زبان آموزان انگلیسی که میخواند انگلیسی را به روش کاربردی و خودخوان یاد بگیرند میتواند سودمند باشد. این کتاب در هفت فصل با تمرکز بر مهارتهای Reading, Writing, Speaking, Idioms, Grammar با بیانی ساده و مثالهایی کاربردی به بیان این مفاهیم پرداخته است.

دانلود کتاب گرامر صفر تا صد زبان انگلیسی

تاریخ : ۱۵ آذر ۱۴۰۱

توضیحات :  ویژه داوطلبان آزمون‌های ارشد، دکتری، msrt، mhle، tolimo، ept، استخدامی، آیلتس، تافل و سایر آزمونهای داخلی و خارجی.  آموزش روان و ساده تمام تمام نکات گرامری زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته و  بیش از ۸۵ تمرین گرامر با پاسخ

درس اول: اجزای کلام و حروف بزرگ

درس دوم: اسامی عام و اسامی خاص

درس سوم: اسم های مفرد و اسم های جمع

درس چهارم: اسم های قابل شمارش و اسم های غیرقابل شمارش

درس پنجم: حروف تعریف معین و نامعین

درس ششم: ضمیرها

درس هفتم: صفت ها

درس هشتم: فعل ها و زمان ها

دانلود کتاب زمان‌ها در زبان انگلیسی

تاریخ : ۱۹ مهر ۱۳۹۹

توضیحات :  به طور کلی در زبان انگلیسی سه زمان اصلی وجود دارد؛ حال، گذشته و آینده. هر زمان دارای چهار حالت ساده، استمراری، کامل و کامل استمراری می‌باشد. زمان‌های اصلی، زمان‌های واقع شدن فعل را نشان می‌دهند و چهار حالت مختلف نحوه و چگونگی انجام کار را بازگو می‌کنند. با توجه به سه زمان اصلی و چهار حالت هر یک می‌توان گفت که در زبان انگلیسی، دوازده زمان وجود دارد.

دانلود کتاب اصطلاحات پرکاربرد انگلیسی

تاریخ : ۳ مرداد ۱۳۹۹

توضیحات :  اصطلاحات انگلیسی گروهی از کلماتی هستند که معنای آن از نگاه کردن به کلمات به تنهایی مشخص نیست. آن‌ها در طول زمان توسعه‌یافته اند و بنابراین ممکن است برای شما تصادفی به نظر برسند. اصطلاحات انگلیسی اغلب به قیاس و استعاره تکیه می‌کنند. چون آنها اغلب در زبان انگلیسی روزمره به کار می‌روند، اگر آن‌ها را نمی‌شناسید، درک مفهموم آن ها تقریبا غیرممکن است. یادگیری اصطلاح پرکاربرد انگلیسی به شما کمک می‌کند در موقعیت‌های مختلف به طور مناسب ارتباط برقرار کنید، چه در یک مسابقه بسکتبال، هنگام مطالعه یا بیرون رفتن. کلید درک اصطلاحات انگلیسی این است که هرگز به آن‌ها نگاه نکنید و یا آن‌ها را با معنی تحت‌اللفظی بخوانید. در عوض، شما باید آن‌ها را در متن یاد بگیرید تا بتوانید معنای واقعی آن‌ها را درک کنید.

بخش دیگری از رایج ترین و مهم ترین اصطلاحات پرکاربرد در زبان انگلیسی در این کتابچه می توانید مشاهده کنید که در مکالمات روزمره یا حتی ترجمه متون مختلف  بسیار پرکاربرد می باشد این در حالی می باشد که در بسیاری از کتاب های آموزشی این مبحث مهم حذف گردیده است که موجب عدم آشنایی اکثر زبان آموزان با اصطلاحات انگلیسی و همچنین آمریکایی شده است.

دانلود کتاب آموزش سریع و ساده انگلیسی در خانه

تاریخ : ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

توضیحات : همه ما می‌دانیم که شرکت در کلاس های زبان برای یادگیری زبان انگلیسی خیلی خوب است. در واقع، اصلی‌ترین راه یادگیری زبان همین است! اما واقعیت این است بعضی آدم‌ها هم بدون کلاس رفتن زبان یاد می‌گیرند. از طرف دیگر، بعضی‌ها هم کلاس می‌روند و چیزی باد نمی‌گیرند! دلیل اصلی این اتفاق، این است که یادگیری یک زبان خارجی مثل زبان انگلیسی، با سه جلسه یک ساعت و نیمه در هفته انجام نمی‌شود چون ذهن زبان آموز باید یکسره مشغول یادگیری باشد. با ده جلسه در هفته هم مشکلی حل نمی‌شود چون این کار فقط منجر به خستگی و سرخوردگی شما خواهد شد. راه حل این مسئله این است که در کنار شرکت در کلاس زبان انگلیسی، در خانه هم به شیوه صحیح تمرین کنید.

دانلود کتاب کار انگلیسی

تاریخ : ۳۰ دی ۱۳۹۸

توضیحات : کتاب کار انگلیسی به‌منظور تعمیق مفاهیم موجود در کتاب دانش‌آموز و ارائه فعالیت‌های دسته بندی شده و مرتبط با محتوای کتاب دانش‌آموز و اهداف آموزشی دوره تدوین گردیده است. هدف از تدوین این اثر ارائه تمرین های متنوع به منظور توسعه مهارت ­های زبانی به شکل مجزا و تلفیقی تا دانش آموزان با توسعه دانش کاربردی خود در زبان انگلیسی برای آموزش های کلامی و پایان ترم آمده شوند. بدین منظور بخش­های زیر در کتاب در نظر گرفته شده­اند.

۱ ـ مهارت شنیداری ۲ ـ مهارت گفتاری ۳ ـ مهارت خواندن و نوشتن

دانلود کتاب قواعد املای انگلیسی

تاریخ : ۶ آبان ۱۳۹۸

توضیحات : املای زبان انگلیسی موضوع چالش‌برانگیزی است. حتی بسیاری می‌گویند که املای انگلیسی غیرقابل پیش‌بینی است؛ به این معنی که از روی املای کلمه نمی‌توان تلفظ آن را حدس زد و برعکس. برخی از مربیان روی اولویت‌های استفاده از نوع قواعد املایی تأکید خاصی دارند (به عنوان مثال، املای به سبک کانادایی را بر املای به سبک آمریکایی ترجیح می‌دهند)، در حالی که برخی دیگر از مربیان هرگونه املای استاندارد را می‌پذیرند. اغلب فرهنگ‌های لغت املای استاندارد لغات مختلف را مشخص می‌کنند، اما فرهنگ‌های لغت کانادایی املای به سبک کانادایی را بر املاهای دیگر ترجیح می‌دهند. یک فرهنگ لغت انگلیسی طراحی‌شده برای زبان آموزان انگلیسی، مانند دیکشنری معاصر انگلیسی یا دیکشنری پیشرفته آکسفورد، می‌تواند برای اشخاص و گویندگان غیربومی بسیار مفید باشد. این دیکشنری‌ها اطلاعات بیشتری ارائه می‌دهند و اغلب مثال‌های بیشتری از کلمات در زمینه کمک به دانش آموزان برای انتخاب و استفاده مناسب از کلمات در جملات با موضوعات مختلف پیشنهاد می‌دهند.

دانلود کتاب آموزش خواندن و درک مطلب متون زبان انگلیسی

تاریخ : ۱۳ شهریور ۱۳۹۲

توضیحات : خواندن و درک مطلب یکی از موارد اساسی و مهم برای دریافت معنی از متن می باشد. تاکید بر مهارت خواندن فراگیران زبان های خارجی یکی از مهمترین موضوعات متدولوژی در زمینه آموزش زبان است. یکی از مشکلات فراگیران ایرانی عدم تمایل آنان در مواجه با تعامل با متن های خواندن و درک مطلب می باشد، در حالی که بیشتر متون انگلیسی در ایران بر اساس خواندن و درک مطلب طراحی شده اند. برای اینکه مهارت خواندن نقش اساسی در یادگیری زبان دوم داراست. اما کلاس های خواندن متون انگلیسی برای دانش آموزان خسته کننده به نظر می رسد در حالی که بیشتر دانش آموزان علاقمند اند موقعیتی پیدا کرده تا توانایی خودشان را نشان دهند و به سوالات معلم جواب دهند. لذت بخش نبودن کلاس ها به علت عدم آگاهی معلمان از روش های صحیح تدریس خواندن و درک مطلب زبان انگلیسی می باشد. تدریس زبان دوم با استفاده از روش «تکلیف-محور» یک روش موثر در بهبود دانش زبانی و درک مطلب فراگیران شناخته شده است.