• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

آموزش زبان سی

دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی با زبان C

تاریخ : ۲ اسفند ۱۳۹۲

توضیحات : جزوه حاضر درباره برنامه نویسی زبان سی و نوشتن الگوریتم ها و همچنین برنامه های ساده و مهمی که در مدارس و مراکز دانشگاهی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، اطلاعات کاملی ارائه داده است. همه مثالها و برنامه ها به طور کامل شرح داده شده اند. سعی بر این است مطالب عاری از هرگونه ابهامات و برنامه ها به طور کاملا ساده و مفید بیان شوند تا مخاطبان در کمترین زمان ممکن، مطالب را به طور کامل یاد گرفته و مثال های مشابه را به سادگی حل نمایند.

دانلود کتاب تفاوت زبان سی و جاوا

تاریخ : ۱۰ مهر ۱۳۹۰

توضیحات : این کتاب به تفاوت ها و شباهت های دو زبان برنامه نویسی سی و جاوا میپردازد برای مثال نام متغیرها در دو زبان نسبت به حروف حساس است. نوع بولین در جاوا نمی تواند با عدد مقایسه شود در صورتی که در سی پلاس پلاس مجاز است. رشته ها در جاوا آرایه ساده ای از کاراکتر ها نیستند. در سی پلاس پلاس وراثت چند گانه مستقیما پشتیبانی می شود ولی در جاوا این وجود ندارد. جاوا از ابتدا به صورت شی گراست در صورتی که سی پلاس پلاس اینطور نیست. کد سی ۱۰ بار سریعتر از کد جاوا اجرا می شود  جاوا از کاراکترهای یونی کد استفاده می کند اما سی نه

دانلود کتاب آموزش پیشرفته زبان برنامه نویسی ++C

تاریخ : ۳ اردیبهشت ۱۳۹۰

توضیحات :  کتاب آماده شده یکی از کمیاب ترین کتابهای آموزش برنامه نویسی C++ می باشد که نحوه طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای پیشرفته را به کمک این زبان به شما آموزش میدهد. این کتاب منبع درسی برای رشته کامپیوتر می باشد که در دانشگاه پیام نور مورد استفاده قرار میگیرد و جزء معدود کتبی می باشد که در ۴۱۵ صفحه و چندین فصل در سطح پیشرفته به آموزش برنامه نویسی می پردازد. امیدواریم مورد توجه برنامه نویسان عزیز قرار گیرد. برخی از عناوین کتاب :

– چرا سی پلاس پلاس؟

– پرسش های تشریحی

– پرسش های گزینه ای

– توابع ایستا

– اعلان ها و تعاریف تابع

– و …