• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

آموزش سی شارپ

دانلود کتاب سی شارپ در متن باز

تاریخ : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰

توضیحات :  با این کتاب اصول برنامه نویسی کاربردی در سریع ترین بستر اجرای برنامه های کامپیوتری را در کمترین زمان ممکن یاد خواهید گرفت. سی شارپ استاندارد ترین زبان برنامه نویسی دنیا است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه و پشتیبانی می شود و قادر است که طیف وسیعی از برنامه ها را در بستر کامپیوتر، موبایل یا پرکاربردترین حوزه ی کاری یعنی وب پوشش دهد.با سی شارپ که استانداردترین زبان برنامه نویسی و دارای امکانات شی گرایی یعنی جدیدترین قابلیت انتزاعی و نزدیک به زبان انسان است علاوه بر اینکه مطابق به متد دانشگاهی و علوم روز دنیا کدنویسی می کنید، امکان ویرایش و فهم کدهای دیگران را نیز به خوبی کسب خواهید کرد.

دانلود کتاب آموزش جامع برنامه نویسی به زبان #C

تاریخ : ۱۰ دی ۱۳۹۸

توضیحات : کتاب آموزش برنامه نویسی به زبان C# نوشتۀ اسلام احمدزاده، زبان سی شارپ را به طور کامل یاد می‌دهد. سی‌شارپ زبانی شی‌گرا و سطح بالا (high level) از خانوادهٔ زبان‌های چارچوب دات‌نت شرکت مایکروسافت است. این زبان بر پایه سادگی، مدرن بودن، همه منظوره و شی‌گرا بودن ساخته شد.طراح زبان برنامه‌نویسی دلفی، سرپرستی تیم طراحان زبان C# را بر عهده داشت. این زبان دستوری شی گرا مشابه C++  دارد و به شدت از زبان‌های جاوا و دلفی تأثیر پذیرفته است.

دانلود کتاب سی شارپ به زبان ساده

تاریخ : ۴ آبان ۱۳۹۴

توضیحات : آموزش سی شارپ به صورت تصویری و به زبانی بسیار ساده. دنیای برنامه نویسی دنیای عجیبی است. برنامه نویسی به شما اجازه می دهد که با کامپیوترتان مانند یک رئیس رفتار کنید. برنامه نویسی می تواند شغل یا تفریح شما باشد. اما هدف اصلی از برنامه نویسی ارائه راه حلی برای برطرف کردن مشکلات مختلف است. برنامه نویسی هنر برطرف کردن مشکلات با استفاده از کد است. ما می توانیم با استفاده از زبان های برنامه نویسی برنامه بنویسیم. زبان های برنامه نویسی زیادی وجود دارند که از بین چندین زبان از همه مشهورتر می باشند. شاید یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی برنامه سی شارپ باشد. در این کتاب ما به شما نحوه برنامه نویسی به زبان سی شارپ را به صورت تصویری آموزش می دهیم. سعی کنید حتما بعد از خواندن کتاب کدهای آن را به صورت عملی تمرین کنید و اینکه قابلیت و مفهوم کدها را بفهمید. نه آن ها را حفظ کنید.

دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی شبکه با سی شارپ

تاریخ : ۱۸ خرداد ۱۳۹۰

توضیحات : افرادی که از این کتاب برای یادگیری برنامه نویسی تحت شبکه استفاده میکنند باید با زبان سی شارپ آشنایی مقدماتی داشته باشند. تمامی کد های نوشته شده در این کتاب تحت ویژوال استدیو ۲۰۰۸ است. این کتاب از روی کتاب زبان اصلی توسط آقای سعید اصغری ترجمه شده است.

دانلود جامع ترین کتاب آموزش زبان ویژوال سی شارپ به زبان فارسی

تاریخ : ۲۵ بهمن ۱۳۸۹

توضیحات :   بدون شک یکی از بهترین مراجع الکترونیکی فارسی برای زبان سی شارپ (#C) این کتاب می باشد. اما هرچه هست اگر می خواهید یک مرجع کامل، مرتب و قدرتمند در مورد برنامه نویسی به زبان #C و همچنین ASP.NET داشته باشید  این کتاب را حتما دانلود کنید. این مجموعه حاصل تلاش جناب آقای هاشمیان است که به حق در این زمینه سنگ تمام گذاشته اند. حجم این کتاب حدود ۱۰ مگابایت است و ۹۵۱ صفحه دارد. بخشی از کتاب:  نوشتن برنامه برای یک کامپیوتر همانند یاد دادن گره زدن بند کفش به یک کودک است. تا زمانی که شما نتوانید درست مراحل کار را بیان کنید هیچ کاری انجام نمی شود. ویژوال C# یک زبان برنامه نویسی است که بوسیله آن می توانید به کامپیوتر خود بگویید چه گارهایی را انجام دهد. اما کامپیوتر نیز مانند یک کودک است و فقط کارهایی را می تواند انجام دهد که مراحل آن به وضوح مشخص شوند. اگر تا کنون برنامه ای ننوشته باشید ممکن است این کار بسیار مشکل بنظر برسد، البته …

 

دانلود کتاب PDF آموزش زبان سی شارپ

تاریخ : ۲۱ آبان ۱۳۸۸

توضیحات :  سی‌شارپ (C#) زبانی شیءگرا و سطح بالا (high level) از خانوادهٔ زبان‌های چارچوب دات‌نت شرکت مایکروسافت است. زبان #C، یک زبان برنامه نویسی چند الگویی است و منظم شده مدل‌های تابعی، امری، عمومی، شی گرا و جز گرا می‌باشد. این زبان توسط ماکروسافت و جزئی از دات نت به وجود آمد و بعدا استانداردهای ECMAو ISO را نیز در بر گرفت. #C یکی از ۴۴ زبان برنامه نویسی ای است که توسط Common Language Runtime از .NET Framework پشتیبانی  می‌شوند و در همه جا به وسیله Microsoft Visual Studio شناخته می‌شود. این زبان برپایه سادگی، مدرن بودن، همه منظوره و شی گرا بودن ساخته شد.Anders Hejlsberg، طراح زبان برنامه نویسی دلفی، سرپرستی تیم طراحان زبان #C را بر عهده داشت.این زبان دارای دستوری شی گرا مشابه ++C است و به شدت از زبان‌های جاوا و دلفی تاثیر پذیرفته‌است.در ابتدا نام این زبان COOL بود که مخفف C like Object Oriented Language بود، هر چند در جولای ۲۰۰۰، زمانی که ماکروسافت پروژه را عمومی اعلام کرد، اسم آن به #C تغییر پیدا کرد.آخرین نسخه آن نسخه ۳ است که از ویژوال استدیو ۲۰۰۸ استفاده می‌کند. نسخه بعدی ۴ است که در دست ساخت است.