• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

آموزش سی پنل

دانلود کتاب آموزش جامع cPanel

تاریخ : ۱ تیر ۱۳۹۶

توضیحات : سی پنل نام کنترل پنل فضای میزبانی است که اگر شما یک هاست سی پنل خریداری کرده باشید، یک دسترسی به حساب سی پنل برای مدیریت امکاناتی که به شما داده شده است خواهد داشت. با وارد شدن به cPanel می توانید هر کاری که برای مدیریت سایت است را انجام دهید. از ساخت حساب ایمیل گرفته تا بارگذاری کردن فایل های مختلف سایت، یا راه اندازی اسکریپت مدیریت سایت و ساخت پایگاه داده، همگی از طریق این کنترل پنل انجام شدنی است.

اما یکی از دغدغه های کسانی که یک کنترل پنل سی پنل برای راه اندازی سایت دارند این است که با ابزارها و قسمت های مختلف cPanel چندان آشنا نیستید. به همین دلیل کمی از آن می ترسند. در این کتاب تمامی بخش های cPanel به طور کامل و به زبان ساده و تصویری ریز به ریز آموزش داده شده است. به طوری که شما با خواندن آن و دنبال کردن آموزش های تصویری آن، به راحتی تمامی جوانب cPanel را به عنوان یک طراح حرفه ای سایت یاد خواهید گرفت.

از ویژگی های متمایز کتاب آموزش جامع cPanel این است که در انتهای هر فصل ویدیوی آموزشی همان قسمت هم تقدیم شما خواهد شد که کامل ترین آموزش cPanel تقدیم شما شود. آموزشی که در هیچ کجای دیگر نخواهید یافت. پس اگر آماده ای وارد دنیای حرفه ای طراحی سایت شوید، دانلود این کتاب رایگان آموزشی سی پنل را از دست ندهید.

دانلود کتاب PDF آموزش کار با سی پنل ( CPanel )

تاریخ : ۲۷ خرداد ۱۳۸۸

توضیحات : یکی از مشکلات کسانی که شروع می کنند به کار اینترنتی و صاحب سایت یا وبلاگ می شوند،
ناآشنائی با سیستم های مدیریت هاست است. هاست های لینوکسی غالبا
از cPanel برای مدیریت هاست استفاده می کنند. روش کارش سخت نیست ولی برای بار اول زیاد هم راحت نیست. در این کتاب با بخشهای مختلف نرم افزار مدیریت هاست( سی پنل ) آشنا می شوید.