• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

آموزش صحبت کردن

دانلود کتاب پازل سخنرانی

تاریخ : ۱۴ آذر ۱۴۰۲

توضیحات : آیا دوست دارید که در مقابل دوستان، همکاران و فامیل به خوبی صحبت کرده و ارتباط برقرار نمایید؟ آیا دوست دارید که در جمع همکاران و رئیستان براحتی صحبت کرده و نظراتی متقاعدکننده ایراد نمایید؟ آیا دوست دارید که با به دست آوردن توانایی در ارائه مطالب و فن بیان، موقعیت های کاری متمایزی به شما پیشنهاد شود؟ آیا دوست دارید که براحتی کالایی را بفروشید و خریدار راضی از خریدش باشد؟ با استفاده از مطالب این کتاب و به‌کارگیری اصول بیان‌شده درآن و تمرینات ادامه‌دار، شما براحتی تبدیل به یک سخنران حرفه‌ای شده که مهارت سخنرانی در جان ‌و دل شما نفوذ کرده و با شور و حرارت در هر جمعی، به صحبت و بیان نظرات خود خواهید پرداخت. اگر احساس می کنید که برای موفقیت روز افزون خود نیاز به دانستن مهارت سخنرانی و مهارت های ارتباطی- کلامی دارید، خواندن این کتاب بسیار به شما کمک می کند

دانلود کتاب آموزش فن بیان و صداسازی‎‎

تاریخ : ۵ مهر ۱۴۰۱

توضیحات : یکی از بزرگترین نگرانی هایی که مردم در مورد سخنرانی دارند این است که دیگران صدایشان را چطور می شنوند. ساده ترین راه غلبه بر این نگرانی ، تمرین زیاد پیش از سخنرانی تان است. هرچه جمله بندی ها برایتان راحت تر باشد ، نگرانی کمتری برای ارائه خواهید داشت. در مقابل آینه تمرین کنید یا حتی بهتر از آن ، از خودتان فیلم بگیرید. به همه ی این تمرین ها به عنوان یک اردوی تمرینی برای مسابقه فکر کنید. از اموری که ممکن است باعث حواس پرتی شما شوند یا عجیب به نظر می رسند. یادداشت برداری کنید : این امور اغلب باعث اضطراب موقعیتی می شوند.

دانلود کتاب جرقه – راهکارهای علمی و کاربردی برای باز کردن سر صحبت و ادامه دادن گفتگو

تاریخ : ۶ مهر ۱۳۹۸

توضیحات : تا حالا شده در جلسات خواستگاری ندانید که چه باید بگویید؟

تا حالا شده از یک نفر خوشتان بیاید، اما ندانید چگونه با او سرصحبت را باز کنید؟

تا حالا شده با یک نفر سر صحبت را باز کردید، اما در ادامه‌ی گفتگو ذهنتان قفل کرده و نمی‌دانستید چه باید بگویید؟

تا حالا شده وقتی وارد یک جمع جدید شده‌اید، دوست داشته باشید آدم‌ها به سمت شما بیایند و با شما سر صحبت را باز کنند، اما هیچ‌کس نیامده و احساس تنهایی کرده باشید؟

آیا دوست دارید در جاها و موقعیت‌های جدید، جذاب و با اعتماد بنفس به نظر برسید؟

آیا دوست دارید وقتی با کسی به تازگی آشنا می‌شوید، او از شما خوشش بیاید؟

آیا دلتان می‌خواهد دوستان جدید پیدا کنید؟

تا حالا شده وارد یک مکان پر از آدم‌های جدید شده و احساس معذب بودن کرده باشید؟

تا حالا شده بخواهید محصول یا خدماتتان را به کسی معرفی کنید، اما نمی‌دانستید چگونه می‌توانید با او سرصحبت را باز کنید؟

تا حالا شده از یک نفر خوشتان بیاید، اما ندانید چگونه با او سرصحبت را باز کنید؟

تا حالا شده محل کارتان را عوض کرده باشید، اما نمی‌دانستید چگونه می‌توانید با کارمندان جدید ارتباط برقرار کنید؟

تا حالا شده در محل کار، کیفیت کارتان با همکارتان یکی باشد، اما چون او اجتماعی تر از شماست، بیشتر به چشم بیاید و ارتقاء بگیرد؟

تا حالا شده به خاطر کم حرفی تان، شما را به مغرور و از خودراضی بودن متهم کرده باشند؟

اگر پاسخ شما به یکی از این سوالات مثبت است، باید بگویم این کتاب دقیقاً برای شما نوشته شده است. خواندن این کتاب در این باره به شما کمک خواهد کرد. اگر این موارد ذهن شما را درگیر کرده است و فکر می‌کنید که برای ایجاد تغییر، نیاز به برنامه دارید، پیشنهاد می‌کنم این کتاب را مطالعه کنید.

دانلود کتاب آشنایی با فن بیان

تاریخ : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸

توضیحات : قبل از اینکه صحبت کنید باید به نظری که ابراز می‌کنید اعتقاد داشته و نسبت به آن مطمئن باشید. چه این نظر این باشد که آلبوم سوم احسان خواجه امیری بهترین آلبوم اوست چه نظر شما این باشد که مساله گرمایش جهانی مهم‌تر از مساله جنگ است. البته منظور این نیست که عقیده خود را به گونه‌ای بیان کنید که خودرای یا حق به جانب به نظر برسید. در عوض باید تایید آن را به عهده دیگران بگذارید. دقت کنید که نظر خود را چگونه بیان می‌کنید. مثلا اگر جمله خود را با این عبارات: “من فکر می‌کنم که…” یا “به نظر من…” شروع کنید از قدرت نظر خود می‌کاهید. پس فقط نظر خود را بیان کنید بدون اینکه عبارات قبل را در ابتدای جملات خود بیاورید.