• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

آموزش طراحی ساختمان

دانلود کتاب انفجار افکار طراحی داخلی‎

تاریخ : ۱۵ فروردین ۱۳۹۹

توضیحات : طراحی داخلی  حرفه ایست که  به طراحی فضای داخلی مربوط است و مانند معماری کلی ساختمان، شامل تمام بخش های سازه، تاسیسات، مصالح، رنگ، دکوراسیون و…. اما در داخل فضا می باشد. به بیانی ساده تر می توانیم معماری داخلی را طراحی اجزا و فضای ثابت داخلی و طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی را چگونگی چیدمان فضاها و اجزا متغیر آن تعریف کنیم. یک معمار داخلی ابتدا باید طراحی داخلی را به گونه ای انجام دهد که پاسخ گوی عملکرد، نیازها رفتار ها و اقلیم و .. باشد و سپس به چگونگی تعریف حس آن فضا از منظر نور، رنگ، مبلمان و … می پردازد.

این کتاب بستر خیلی خوب و موثری برای طراحان ، معماران و حتی افراد غیر متخصص میباشد که میخواهند منزل و محل زندگی خود را تغییر دکوراسیون و بازسازی کنند و نیاز به مشاوره در عرصه و تحقق اهداف خود برای اجرای هر چه بهتر خانه و آرامش بخش نمودن آن دارند و میتوان با قدرت تمام به عنوان یک کتاب آموزشی گام به گام برای طراحی دکوراسیون داخلی و دیزاین محل زندگیتان نام برد که علاوه بر موضوع دیزاین به مبحث رنگها و تاثیرات بسیار زیاد و مستقیم آنها بر روحیه انسان و دریافت انرژیهای مثبت برای ساخت زندگی آرام و دلنشین د رکنار خانواده نیز میپردازم

دانلود کتاب PDF آموزش نرم افزار اتوکد ( AutoCAD )

تاریخ : ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۸

توضیحات : در این کتاب خواهیم آموخت که چگونه به دیدنی های اتوکد دسترسی یابیم و نیز درخواهیم یافت که راههای متعدد و بعضا متفاوتی برای رسیدن به یک نتیجۀ واحد در اختیارمان قرار دارد . این ویژگی اتوکد که آن را درحال حاضر پرقدرت ترین برنامۀ یا « ترسیم به کمک رایانه » یعنی ،CAD همه منظورۀ تبر یا طبر (معادل فارسی یا « طراحی به کمک رایانه » و Computer Aided Drafting ساخته به این علت است که اتوکد برای  نیازهای افراد مختلف با سلیقه های متفاوت ساخته و طراحی شده است. « جوینده » یا « هرجا درخواستی هست راهی نیز وجود دارد » : در اتوکد این قانون حاکم است، بشرط آنکه بیاموزیم چگونه خواسته هایمان را با اتوکد مطرح کنیم و نیز با زبان « یابنده است » اتوکد در بیان درخواستها و پاسخگوی یهایش آشنا شویم. پس از آنکه مدتی با اتوکد کار کردیم، خواهیم آموخت که چگونه از معماری باز اتوکد استفاده کنیم. اما قبل از هرچیز برای کاربرد روش های مناسب باید یک پی مستحکم بسازیم . این پی شناخت مفاهیم بنیادین اتوکد است.