• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

آموزش طراحی قالب برای وردپرس

دانلود کتاب وبلاگ نویسی شیرین با وردپرس

تاریخ : ۲۳ آذر ۱۳۹۸

توضیحات : کتاب وبلاگ نویسی شیرین با WordPress به آموزش یک سکوی انتشار مبتنی بر وب یا به بیان ساده‌تر یک نرم‌افزار تحت وب می‌پردازد. عمومی‌ترین استفاده از وردپرس برای راه اندازی یک وبلاگ می‌باشد، زیرا وردپرس دارای هسته‌ای قدرتمند است و پیشروترین نرم‌افزار در این زمینه به شمار می‌رود. وردپرس با زبان برنامه نویسی محبوب و قدرتمند PHP نوشته شده و از قدرت MySQL استفاده می‌کند. وردپرس یک نرم افزار متن باز (Open Source) است و بر مبنای اجازه نامه GPL منتشر می‌شود بنابراین اجازه‌نامه تمامی موارد استفاده از وردپرس کاملاً رایگان می‌باشد، همچنین شما می‌توانید وردپرس را با خیال راحت تغییر دهید و به عنوان سکویی برای پروژه‌های خود به کار گیرید.

دانلود کتاب آموزش طراحی سایت با وردپرس

تاریخ : ۱۳ تیر ۱۳۹۶

توضیحات : اگر اسم وردپرس را شنیده باشید، حتماً می دانید که وردپرس یک اسکریپت یا نرم افزار تحت وب است که شما می توانید از آن برای راه اندازی هر نوع سایتی استفاده کنید. وردپرس رایگان است و هر کسی می توانید کدهای آن را تغییر دهد. این به این معنا نیست که شما برای ساخت سایت با استفاده از وردپرس هم نیاز دارید که کدنویسی بلد باشید؛ خیر! شما نیاز به هیچ نوع دانش کدنویسی ندارید. تمام کاری که باید انجام دهید، طی کردن مراحل کاملاً گرافیکی در محیط مرورگر اینترنتی تان است.

این کتاب یک مرجع کامل و تصویری برای کسانی است که می خواهند سایت اینترنتی خود را در کمترین زمان و با یک راهنمای گام به گام بسازند. برای این کار شما حتی نیاز به هزینۀ زیادی هم ندارید. باید یک فضای میزبانی و دامنه را تهیه کنید که نصب وردپرس روی فضای میزبانی انجام می شود. فضای میزبانی برای بارگذاری پرونده های سایت روی شبکۀ جهانی اینترنتی کاربرد دارد.

مراحل کار از پیش نیازهایی که ما برای رایه اندازی سایت با وردپرس نیاز داریم شروع خواهد شد. سپس به سراغ نصب وردپرس خواهیم رفت. پس از آن بخش های پیشخوان و مدیریتی سایت را برای مدیریت سایت با هم یاد خواهیم گرفت. تمامی مراحل هب صورت تصویری و گام به گام است که حتی اگر هیچ اطلاعاتی راجع به طراحی سایت هم نداشته باشید، باز هم می توانید از پس این کار برآیید. پس اگر آماده اید که وارد دنیای مجازی شده و اولین سایت حرفه ای خود را راه اندازی کنید و با آن به سیبل هدف خود بزنید، همین الان کتاب آموزش راه اندازی سایت با وردپرس را به رایگان دانلود کرده و مراحل را یکی یکی طی کنید. با تا انتهای کار با شما خواهیم بود و مطمئن باشید که تنها نخواهید ماند.

دانلود کتاب آموزش جامع طراحی قالب برای وردپرس

تاریخ : ۸ تیر ۱۳۸۹

توضیحات :  وردپرس یک نرم‌افزار انتشار شخصی پیشرفته در عین حال ساده و زیبا می‌باشد، وردپرس یک نرم‌افزار آزاد٬ رایگان و بازمتن است. گسترده‌گی افزودنی‌ها، پوسته‌ها، مستندات و پشتیبانی این سیستم مدیریت وبلاگ در آن حد می‌باشد که آن را برای مدیریت هرگونه وبلاگ یا وبگاه با هرگونه امکانات سازگار نموده است. یکی از بخش‌های وردپرس که علاقه مندان زیادی را به خود اختصاص داده است و جزو جذاب‌ترین قسمت‌ها در وردپرس می‌باشد بخش پوسته ها است. پوسته‌ها در حقیقت نمای وبلاگ شما را می‌سازند و به همین علت از اهمیت زیادی برخوردا می‌باشند.