• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

آموزش لغات انگلیسی

دانلود کتاب آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته

تاریخ : ۲۸ مهر ۱۴۰۲

توضیحات : احتمالاً تا به امروز در مورد زبان انگلیسی کتاب ها و جزوات زیادی را مطالعه کرده و یا در کلاس های آموزشی زیادی شرکت کرده اید. جزوه ای که هم اکنون مطالعه می کنید به صورت ساده و کاملاً کاربردی در مورد آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته نوشته شده است و می توان ادعا کرد که یکی از جزوات ساده و بی نظیر است. مطالب این جزوه به صورت ساده و واضح بیان گردیده است. در انتخاب جملات، عبارت ها، اصطلاحات و مثل ها دقت کافی انجام گرفته است و از این لحاظ در وقت خواننده صرفه جوئی شده است. این جزوه برای کسانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد، کارشناسی و کسانی که دوست دارند زبان را یاد بگیریند بسیار مفید و آموزنده خواهد بود.

دانلود کتاب مکالمه در سفر برای تنبل ها

تاریخ : ۱۹ تیر ۱۴۰۲

توضیحات :  آیا شما قراره تمام کلمات و جملات انگلیسی را یاد بگیرید، یا چیزی که بیشتر از همه برایتان کاربرد دارد؟ پاسخ این سؤال مشخص است! شما در این کتاب چیزهای را یاد میگیرید که بدون آن نمی توانید زندگی کنید! نه مطالب غیرکاربردی و پراکنده! فقط چیزی که در سفر به آن نیاز دارید! معجزه واقعا وجود دارد و این معجزه کتابی هست که فقط با موبایلی که دستته میتونه به راحتی بهت زبان رو یاد بده! و ما در این کتاب باهم می خواهیم چگونگی این مسیر را بررسی کنیم. همونطور که اطلاع دارید جناب سلیمانخانی از 5 سالگی ب هعنوان زبا نآموز یادگیری زبان انگلیسی را شروع کردند و با توجه به کمبود امکانات یادگیری در آن زمان، به سختی توانستند هیولای زبان انگلیسی رو به زنجیر بکشن!

دانلود کتاب آموزش انگلیسی کاربردی

تاریخ : ۲۷ فروردین ۱۴۰۲

توضیحات :  کتاب آموزش انگلیسی کاربردی برای زبان آموزان انگلیسی که میخواند انگلیسی را به روش کاربردی و خودخوان یاد بگیرند میتواند سودمند باشد. این کتاب در هفت فصل با تمرکز بر مهارتهای Reading, Writing, Speaking, Idioms, Grammar با بیانی ساده و مثالهایی کاربردی به بیان این مفاهیم پرداخته است.

دانلود کتاب 880 واژه ضروری انگلیسی

تاریخ : ۱۳ آبان ۱۴۰۰

توضیحات :  مجموعه حاضر مشتمل بر 880 لغت پرکاربرد انگلیسی و معادل فارسی می باشد.که برای کلیه افراد به خصوص افرادی که نیاز به یک مرور سریع بر روی دامنه لغت هایشان دارند و همچنین برای زبان دانشجویان و زبان  دانش آموزان کنکوری بسیار مفید است. لغت های پرکاربرد به همراه معانی ای که بیشترین کاربرد را برای آن لغت دارند در نظر گرفته شده. لغت ها همه به فارسی روان ترجمه شده است.

دانلود کتاب یادگیری لغات ۵۰۴ واژه به روش و تکنیک کدینگ‎

تاریخ : ۱ آذر ۱۳۹۹

توضیحات : با این روش و طبق رمز گذاری و کد گذاری در زمان بسیار کوتاهی لغات ۵۰۴ واژه را به خاطر بسپارید. روش به این صورت است که با توجه به ریشه یا تلفظ یا مترادف یا … معادل یا فارسی و ترجمه را پیدا کرده و با استفاده از ارتباط سازی بین این دو و تصویر سازی لغات را به خاطر می سپارید. در واقع روش جالب و خنده داری که شما به جای مطالعه کتاب به صورت ساده لغات را با شیوه متفاوت و با زمان کوتاه فراخواهید گرفت. تقریبا در مدت زمان ۱۰ روز با این شیوه ۱۰۰۰ لغت بسیار ضروری و پرکاربرد را به حافظه بلند مدت خود خواهید برد

دانلود کتاب واژگان انگلیسی رمزگذاری شده – بخش چهارم

تاریخ : ۲۵ آبان ۱۳۹۹

توضیحات : حفظ کردن لغات زبان های خارجی به کمک رمز گذاری و شعر، یک روش قدیمی و کارآمد ایرانی است که موجب می شود لغات را آسان تر حفظ کرد، آسان تر به خاطر آورد و برای مدّت زمان طولانی تری در ذهن داشت. کتاب بسیار جالب «خودآموز نصاب الصّبیان» سرودۀ «ابونصر فراهی» که لغات عربی را با شعر آموزش داده است، سالها در مدارس سرزمین های اسلامی مورد استفاده قرار می گرفته است. این جزوه، دومین قسمت از لغات رمزگذاری شدۀ انگلیسی است که امید است مورد توجه و استفاده قرار گیرد. در رمزهای این جزوه، بعضی کلمات با رنگ آبی و بعضی دیگر با رنگ قرمز مشخّص شده اند. کلمات آبی رنگ، در حقیقت «معنی» لغت انگلیسی هستند و کلمات قرمز رنگ، همان «رمز» برای حفظ کردن هستند

لینک دانلود بخش اول این کتاب

لینک دانلود بخش دوم این کتاب

لینک دانلود بخش سوم این کتاب

دانلود کتاب واژگان انگلیسی رمزگذاری شده – بخش سوم

تاریخ : ۱۴ مهر ۱۳۹۹

توضیحات : حفظ کردن لغات زبان های خارجی به کمک رمز گذاری و شعر، یک روش قدیمی و کارآمد ایرانی است که موجب می شود لغات را آسان تر حفظ کرد، آسان تر به خاطر آورد و برای مدّت زمان طولانی تری در ذهن داشت. کتاب بسیار جالب «خودآموز نصاب الصّبیان» سرودۀ «ابونصر فراهی» که لغات عربی را با شعر آموزش داده است، سالها در مدارس سرزمین های اسلامی مورد استفاده قرار می گرفته است. این جزوه، دومین قسمت از لغات رمزگذاری شدۀ انگلیسی است که امید است مورد توجه و استفاده قرار گیرد. در رمزهای این جزوه، بعضی کلمات با رنگ آبی و بعضی دیگر با رنگ قرمز مشخّص شده اند. کلمات آبی رنگ، در حقیقت «معنی» لغت انگلیسی هستند و کلمات قرمز رنگ، همان «رمز» برای حفظ کردن هستند

لینک دانلود بخش اول این کتاب

لینک دانلود بخش دوم این کتاب

لینک دانلود بخش چهارم این کتاب

دانلود کتاب 800 لغت کاربردی زبان انگلیسی

تاریخ : ۵ مهر ۱۳۹۹

توضیحات :  یکی از مهمترین نکاتی که برای داشتن یک مکالمه خوب و تاثیرگذار به زبان انگلیسی باید رعایت کنیم و آن را در خود تقویت کنیم، داشتنِ دایره لغات کاربردیست . در این کتاب سعی کردیم تا هشتصد لغت پرکاربرد زبان انگلیسی در مکالمات روزمره را برای شما آماده کنیم و پیشنهاد میکنیم حتما این مطلب را مطالعه کنید. این جدول شامل لغت، معنی لغت و یک مثال روزمره با آن لغت است که شما را در یادگیری و بهخاطرسپاریِ بهتری این لغات انگلیسی کمک میکند.

دانلود کتاب آموزش سریع و ساده انگلیسی در خانه

تاریخ : ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

توضیحات : همه ما می‌دانیم که شرکت در کلاس های زبان برای یادگیری زبان انگلیسی خیلی خوب است. در واقع، اصلی‌ترین راه یادگیری زبان همین است! اما واقعیت این است بعضی آدم‌ها هم بدون کلاس رفتن زبان یاد می‌گیرند. از طرف دیگر، بعضی‌ها هم کلاس می‌روند و چیزی باد نمی‌گیرند! دلیل اصلی این اتفاق، این است که یادگیری یک زبان خارجی مثل زبان انگلیسی، با سه جلسه یک ساعت و نیمه در هفته انجام نمی‌شود چون ذهن زبان آموز باید یکسره مشغول یادگیری باشد. با ده جلسه در هفته هم مشکلی حل نمی‌شود چون این کار فقط منجر به خستگی و سرخوردگی شما خواهد شد. راه حل این مسئله این است که در کنار شرکت در کلاس زبان انگلیسی، در خانه هم به شیوه صحیح تمرین کنید.

دانلود کتاب گرامر برای مکالمه زبان انگلیسی

تاریخ : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

توضیحات :  با پیشرفت سریع علم و تکنولوژی و از آنجا که در حال حاضر قسمت بسیار زیادی از کتابها و نشریات علمی و مطالب روی اینترنت به زبان انگلیسی تهیه میشوند و با توجه به نیاز غیر قابل انکار دانش آموزان، دانشجویان و محققین به زبان انگلیسی، یادگیری این زبان در بین زبانهای خارجی امری بدیهی و اجتناب ناپذیر می باشد. حتی اگر یادگیری کامل این زبان غیر ممکن باشد بسته به سطح نیاز، هر شخص میتواند تا حد لازم آنرا یاد بگیرد. به قول معروف، آب دریا را اگر نتوان کشید، هم بقدر تشنگی باید چشید. اولین گام در جهت آموزش زبان، یادگیری گرامر میباشد. خوشبختانه کتابهای بیشماری در زمینه زبان انگلیسی و سایر زبانها در کشورما وجود دارد. نکته شایان ذکر در مورد این جزوه اینست که مطالب از سطح بسیار ساده شروع شده وگرامر تا سطح بالایی آموزش داده میشود لذا برای افراد مبتدی بسیار مناسب بوده و افرادی که قبلا انگلیسی را به خوبی آموزش دیده اند میتوانند از این مطالب به عنوان یک مجموعه کامل گرد آوری شده جهت مرور آنچه از قبل میدانند استفاده کنند. وجه تمایز این جزوه با سایر جزوات گرامر موجود اینست که روند کار به نحوی طراحی شده که در انتها، خواننده مبتدی به آسانی انگلیسی را مکالمه کند و خواننده قویتر بهبود چشمگیری در مکالمه خود احساس نماید. تفاوت دیگری که خواننده در حین مطالعه این جزوه درخواهد یافت اینست که، به عنوان مثال آموزش زمانها که غالبا کار مشکلی میباشد در این جزوه به نحوی ارائه شده است که در چند مرحله در جاهای مختلف بیان شده تا باعث خستگی خواننده نشود. لذا دروسی مثل زمانها یا درس قید، نه به طور تکراری بلکه با روندی پیشرفتی در چند مرحله در طول جزوه بیان شده اند. ساختار اصلی جزوه از موارد آموزش داده شده در آموزشگاههای زبان تهران گرفته شده است و در طول سالیان مواردی به آن توسط مولف اضافه شده است و اصلاحاتی توسط دوستان در آن انجام شده است. لازم به ذکر است، از آنجا که هیچ اثر انتشاراتی یا علمی بدون اشتباه نمی باشد در این جزوه هم ممکن است مواردی از اشتباه به چشم بخورد که مولف از خوانندگان محترم استدعا دارد که این موارد را به همراه نظرات ارزشمندتان به اطلاع وی برسانید.

دانلود کتاب کار انگلیسی

تاریخ : ۳۰ دی ۱۳۹۸

توضیحات : کتاب کار انگلیسی به‌منظور تعمیق مفاهیم موجود در کتاب دانش‌آموز و ارائه فعالیت‌های دسته بندی شده و مرتبط با محتوای کتاب دانش‌آموز و اهداف آموزشی دوره تدوین گردیده است. هدف از تدوین این اثر ارائه تمرین های متنوع به منظور توسعه مهارت ­های زبانی به شکل مجزا و تلفیقی تا دانش آموزان با توسعه دانش کاربردی خود در زبان انگلیسی برای آموزش های کلامی و پایان ترم آمده شوند. بدین منظور بخش­های زیر در کتاب در نظر گرفته شده­اند.

۱ ـ مهارت شنیداری ۲ ـ مهارت گفتاری ۳ ـ مهارت خواندن و نوشتن

دانلود کتاب امثال فارسی – انگلیسی

تاریخ : ۱۲ آذر ۱۳۹۸

توضیحات : سلیمان حَییم فرهنگ‌ نویس، مترجم، نویسنده و شاعر ایرانی بود. او که پدر فرهنگ ‌نویسی دوزبانه ایران شناخته می شود، فرانسه، عبری و احتمالاً عربی را نیز به خوبی می دانست. کتاب حاضر یکی از آثار برجسته او به شمار می‌آید. ضرب المثل با حکمت نهفته در آن، نماینده فولکلور و عقاید و رسوم یک ملت است و در زبان آن ملت نفوذ فراوانی دارد. حییم در تدوین کتاب پیش رو که شامل متداول ترین ضرب المثلها، اصطلاحات و تعابیر فارسی به انضمام داستانهای معرفی منشاء این امثال است، در تلاش برای آشنایی مخاطبان با بخشی از زبان های فارسی و انگلیسی است. مقایسه مثلهای این دو زبان اشتراکات فکری و تشابهات لفظی آن ها را نشان می دهد که مطالعه آن خالی از لطف نمی باشد. این کتاب در سال ۱۳۳۴ توسط کتابفروشی یهودابروخیم در اختیار پژوهشگران و علاقمندان قرار گرفت.