• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

آموزش کارهای کامپیوتری

دانلود کتاب کامپیوترت را چکش بزن

تاریخ : ۲۱ شهریور ۱۳۹۶

توضیحات : این کتاب با بیانی روان، آسان و از همه مهتر قابل‌فهم به شما کامپیوتر را به‌گونه‌ای آموزش می‌دهد که با خواندن چندین صفحه از آن مشتاق مطالعه بیشتر و یادگیری بیشتر می‌شوید. کتابی که شما در دسترس دارید یک منبع عالی برای نوجوانانی هست که می‌خواهند کامپیوتر را سریع فرابگیرند و کارهای علمی و تحقیقاتی خود را با آن انجام دهند. بعد از پایان مطالعه این کتاب از اینکه این‌قدر سریع و راحت توانستید مطالب کامپیوتر را یاد بگیرید شگفت‌زده خواهید شد و خواهید دید که یادگیری هر علمی اگر طبق اصول آموزش داده شود چقدر شیرین و زیبا خواهد بود.

نوجوانان عزیز بامطالعه این کتاب خیلی راحت خواهند توانست ویندوز کامپیوتر خودشان را تعویض نمایند، نرم‌افزارها و بازی‌های گوناگون را روی سیستم خود نصب نمایند، به اینترنت متصل شده و تحقیقات خود را انجام دهند و از همه مهتر اینکه از آن پرینت تهیه کنند. تعویض پشت صفحه کامپیوتر، گوش دادن به موزیک توسط سایر نرم‌افزارهای پخش‌کننده موزیک، تماشای باکیفیت فیلم، نوشتن یک نامه در آفیس، قرار دادن کامپیوتر در حالت استراحت و خواب، مخفی کردن پرونده های شخصی و حتی یک خرید اینترنتی ساده را نیز فرا خواهند گرفت.

در این کتاب سعی شده است تمامی مطالب به نحوی بیان شود که خواننده با خواندن هر مطلب اشتیاقش برای یادگیری نیز بیشتر شود و تا آخرین صفحهٔ کتاب را به خواندن ادامه دهد و همان‌طور که مطالعه می‌کند خیلی راحت بتواند آن را به‌صورت عملی نیز انجام دهد.

اگر می‌خواهید در کامپیوتر موفق باشید

اگر می‌خواهید سریع کامپیوتر را یاد بگیرید

اگر می‌خواهید کارهای کامپیوتری را خودتان انجام دهید

اگر می‌خواهید علم کامپیوتر خود را افزایش دهید