• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

آنیتا عبدالهی نانواپیشه

دانلود کتاب حل تمرینات ریاضی پایه دهم

تاریخ : ۱۶ شهریور ۱۳۹۵

توضیحات :  کتاب حاضر همسو با برنامهٔ درسی ملی و در ادامهٔ تغییر کتاب های ریاضی پایه های هشتم و نهم تألیف شده است. در گذشته تأکید کتاب های درسی ریاضی بیشتر بر توانایی انجام محاسبات بوده است. در کتاب های جدید ضمن حفظ این هدف، تأکید اصلی بر پرورش قوهٔ تفکر و تعقل و رشد توانایی حل مسئله است. اگرچه رسیدن به چنین هدفی با موانع و دشواری های فراوانی روبه روست و تحقق کامل آن به سرعت امکان پذیر نیست؛ ولی مدّنظر قرار دادن چنین هدفی می تواند جهت اصلی حرکت جامعهٔ آموزش ریاضی را تعیین کند. اصلی ترین و مؤثرترین نقش در این برنامه به عهدهٔ دبیران ریاضی است. توانایی انعطاف و هماهنگی و همراهی معلمان با برنامه های جدید ستودنی است. مؤلفان کتاب حاضر سعی کرده اند که در جهت ادای وظیفه نسبت به معلمان عزیز ریاضی، ضمن اطلاع رسانی به موقع دربارهٔ تألیف، کتاب راهنمای معلم و نیز فیلم های آموزشی را در اختیار همکاران عزیز قرار دهند.

دانلود کتاب حل تمرین ریاضی سوم راهنمایی

تاریخ : ۱۹ آذر ۱۳۹۲

توضیحات : هدف ما در این کتاب ضمن معرفی طیف وسیعی از تعاریف ریاضی، ارائه تست هایی است که دانش آموزان را با انواع مختلفی از سوالات المپیاد، آزمونهای علمی و کنکورهای آزمایشی آشنا سازد. عقیده ما این است که اگر به دانش آموزان توضیحات کافی درباره علم ریاضیات و مفاهیم آن داده شود درک بسیار بهتری از آن خواهند داشت لذا در کتاب حاضر قبل از ارائه تست ها توضیحات و مثال هایی آورده ایم تا قلمرو موضوع بیشتر مشخص گردد و انگیزه ای برای مطالعه آن ایجاد شود. این کتاب شامل شش فصل میباشد که در تمامی این فصول با تاکید بر ارائه تست هایی هدف عمومی، ایجاد زمینه هایی در دانش آموزان است که آنها را قادر سازد علاوه بر انجام اعمال ریاضی، کاربرد ریاضیات را در زندگی روزمزه مشاهده نمود.

دانلود کتاب کار آمار و مدل سازی

تاریخ : ۲۶ شهریور ۱۳۹۲

توضیحات : هدف ما در این کتاب، ضمن معرفی طیف وسیعی از تعاریف و اصطلاحات آماری، ارائه تست هایی است که دانش آموزان را با انواع مختلفی از سوالات کنکور سراسری، آزمونهای علمی و کنکورهای آزمایشی آشنا سازد. عقیده ما این است که اگر به دانش آموزان توضیحات کافی درباره علم آمار و مفاهیم آن داده شود، درک بسیار بهتری از آن خواهند داشت لذا در کتاب حاضر قبل از ارائه تست ها، توضیحات و مثال-هایی آورده ایم تا قلمروموضوع بیشتر مشخص گردد و انگیزه ای برای مطالعه آن ایجاد شود. موضوع اصلی آمار، استخراج استنباطها با استفاده از تحلیل داده ها که مشتمل است بر  ایده های مربوط به مدل های آماری و میزان عدم حتمیت مربوط به نتایج، که در این کتاب معرفی شده است. فصل ۱ این کتاب به مباحثی پیرامون آمار و مدلسازی و مثالهایی در این باب اشاره دارد. در فصل ۲به    اساسی ترین موضوع آمار؛ یعنی جامعه و نمونه پرداخته می شود. در فصل ۳ و ۴ متغیرهای تصادفی،    دسته بندی داده ها و جدول فراوانی ارائه شده است. این دو فصل به خاطر اهمیت موضوع قدری طولانی تر شده است. فصل ۵ اختصاص به نمودارها و تحلیل داده ها دارد. در دو فصل آخر نیز شاخص های مرکزی و پراکندگی به طور کامل ارائه شده اند. در تمامی این فصول با تاکید بر ارائه تست هایی، هدف عمومی ، ایجاد زمینه هایی در دانش آموزان است که  آن ها را قادر سازد علاوه بر انجام اعمال ریاضی، کاربرد ریاضیات را در زندگی روزمره مشاهده نموده و به بررسی مسائل محیط اطراف بپردازد. معمولا مسائلی که در آمار و مدلسازی مطرح هستند به  گونه ای هستند که افق های تازه ای را در برابر دانش آموزان باز می نمایند و در نتیجه دانش-آموزان از وسعت دیدبیشتری برخوردار می شوند. در خاتمه مراتب قدردانی خود را از تمامی کسانی که بنده را در تدوین این کتاب یاری نمودنداعلام می دارم.

دانلود کتاب کار ریاضی پایه سوم راهنمایی‎‎‎

تاریخ : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲

توضیحات :  هدف ما در این کتاب، ضمن معرفی طیف وسیعی از تعاریف و اصطلاحات ریاضی، ارائه تست هایی است که دانش آموزان را با انواع مختلفی از سوالات المپیاد، آزمونهای علمی و کنکورهای آزمایشی آشنا سازد. عقیده ما این است که اگر به دانش آموزان توضیحات کافی درباره علم ریاضیات و مفاهیم آن داده شود، درک بسیار بهتری از آن خواهند داشت لذا در کتاب حاضر قبل از ارائه تست ها، توضیحات و مثال-هایی آورده ایم تا قلمرو موضوع، بیشتر مشخص گردد و انگیزه ای برای مطالعه آن ایجاد شود. این کتاب شامل شش فصل می باشد که در تمامی این فصول با تاکید بر ارائه تست هایی، هدف عمومی ، ایجاد زمینه هایی در دانش آموزان است که  آن ها را قادر  سازد علاوه بر انجام اعمال ریاضی، کاربرد ریاضیات را در زندگی روزمره مشاهده نموده و به بررسی مسائل محیط اطراف بپردازد. معمولا مسائلی که در ریاضیات مطرح هستند به  گونه ای هستند که افق های تازه ای را در برابر دانش آموزان باز می نمایند و در نتیجه دانش آموزان از وسعت دید بیشتری برخوردار می شوند. در خاتمه مراتب قدردانی خود را از تمامی کسانی که بنده را در تدوین این کتاب یاری نمودنداعلام می دارم