• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

ابزارهای فناوری اطلاعات

دانلود کتاب ‏‫فناوری در برابر انسانیت

تاریخ : ۶ مهر ۱۴۰۲

توضیحات :  چگونه انسانیت علی رغم تغییر فناورانه تمام فراگیر و نمایی می تواند گسترش یابد؟ جهان ما دارد به دوره ای از تغییر واقعاً تحول آمیز وارد میشود جایی که بسیاری از ما از اندازه و سرعت توسعه ها شگفت زده خواهیم شد؛ به گونه ای که واقعاً انتظارشان را نداشته ایم. این توسعه فناورانه نمایی پتانسیل سترگی را ارائه میدهد و با این فرصتها نیز امکان پذیریهای سترگ نوینی می آیند.

من بر این باورم که اندازه تغییر برخاسته از رویدادهای پیش بینی نشده اخیر مانند برکسیت (رفراندوم تصمیمی ژوئن ۲۰۱۶ انگلستان برای ترک کردن اتحادیه اروپا) در مقایسه با اثر، یک نزول ناگهانی تغییر فناورانه که جوهرۀ انسانیت و هر منظری از زندگی روی سیاره مان را می تواند بازشکل دهی کند، خیلی کوچک خواهد بود…

دانلود کتاب مدیریت دانش

تاریخ : ۱ بهمن ۱۳۹۱

توضیحات : کتاب حاضر در حجمی بالغ بر ۵۰۰ صفحه به صورت جامع بسیاری از مباحث مدیریت دانش را پوشش می دهد در این کتاب دانش به عنوان سرمایه پنهان یک سازمان مورد بحث قرار گرفته و الگوها و مدلهای مختلف اجرای مدیریت دانش در سازمانها به تفصیل بیان شده است که یکی از جامع ترین منابع در مورد مدیریت دانش می باشد. کتاب مدیریت دانش توسط انتشارات دانشگاه پیام نور جهت استفاده دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد تالیف گردیده است.