• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

ارزانترین گوشی اندرویدی

دانلود کتاب آموزش فارسی و کاربردی اندروید

تاریخ : ۲ بهمن ۱۳۹۸

توضیحات : Android به زبان ساده سیستم عاملی است برای دستگاه های موبایل و گوشی های هوشمند که توسط بیش از ۳۰ کمپانی معروف پشتیبانی می شود. آندروید اوپن سورس است و توسعه دهندگان می توانند با استفاده از Android SDK برنامه های مختلفی برای این سیستم عامل بنویسند. در واقع آندروید بستری را فراهم می کند تا برنامه نویسان بتوانند هرچه سریعتر و بهتر برنامه هایی بسازند که از تمام ویژگی های یک گوشی هوشمند استفاده کند. آندروید به معنای واقعی “ باز” (Open) است، یعنی برنامه نویس می تواند از تمام قدرت یک تلفن همراه استفاده کند. آندروید امکان استفاده از توابع داخلی گوشی موبایل همچون شماره گیری، فرستادن SMS یا استفاده از دوربین گوشی را به برنامه نویسان می دهد تا بتوانند اپلیکیشن های قدرتمند و کاربردی برای کاربران بسازند.

دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید به زبان فارسی

تاریخ : ۹ مهر ۱۳۹۸

توضیحات : کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید به زبان فارسی نوشته‌ی مهراد جاویدی، به صورتی کاربردی همراه با مثال‌های عملی برنامه نویسی اندروید را یاد می‌دهد. اندروید یک سیستم عامل موبایل مبتنی بر نسخه‌ی تغییر یافته linux می‌باشد که از همان ابتدا با نام اندروید توسعه یافت و راه‌اندازی شد. شرکت گوگل در سال ۲۰۰۵ طبق یک استراتژی برای ورود به بازار موبایل، اندروید و ابزارهای کار با آن را ارائه داد.  شرگت گوگل می‌خواست که اندروید open source و free باشد. بنابراین بیشتر کد‌های اندروید را تحت Open Source Apache Licens منتشر کرد؛ به این معنی که هر کسی می‌تواند به آسانی سورس کد اندروید را به صورت کامل دانلود کند و از آن استفاده نماید.

دانلود کتاب راهنمای خرید موبایل اندرویدی

تاریخ : ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

توضیحات : جامع ترین و بهترین راهنما برای خرید تلفن همراه هوشمند – معرفی و مقایسه بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی (۷۰ گوشی) در ۱۰ رنج قیمت نکات مهم قبل از خرید تلفن همراه هوشمند:

– از کجا بدانیم چه سخت افزاری برای ما مناسب تر است؟

– از کجا بدانیم کدام گوشی دوربین با کیفیت تری دارد؟ لیست بهترین گوشی های موبایل از نظر کیفیت دوربین از دیدگاه وب سایتی معتبر و تخصصی

– ازکجا بدانیم چه صفحه نمایشی برای ما مناسب هست و کدام گوشی نمایشگر بهتری دارد؟

معرفی انواع صفحه نمایش و بیان مزایا و معایب آنها/مقایسه تصویری نمایشگر ۶ موبایل رده بالا

– از کجا بدانیم چه اندازه صفحه نمایشی برای ما مناسب تر است؟

– از کجا بدانیم چه گوشی کیفیت ساخت بهتری دارد و این مسئله چقدر می تواند اهمیت داشته باشد؟

– از کجا بدانیم خرید گوشی با قابلیت ضدآب و غبار چقدر اهمیت دارد؟

– از کجا بدانیم پشتیبانی از شبکه ۴G چقدر برای ما اهمیت دارد؟

– از کجا بدانیم کدام باتری زودتر شارژ می شود و دیرتر شارژش تمام می شود؟/معرفی تکنولوژی های شارژ سریع در گوشی ها/۱۵ گوشی برتر از نظر سرعت شارژ و عمر باتری