• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

اشکالات رایج گرامری

دانلود کتاب گرامر صفر تا صد زبان انگلیسی

تاریخ : ۱۵ آذر ۱۴۰۱

توضیحات :  ویژه داوطلبان آزمون‌های ارشد، دکتری، msrt، mhle، tolimo، ept، استخدامی، آیلتس، تافل و سایر آزمونهای داخلی و خارجی.  آموزش روان و ساده تمام تمام نکات گرامری زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته و  بیش از ۸۵ تمرین گرامر با پاسخ

درس اول: اجزای کلام و حروف بزرگ

درس دوم: اسامی عام و اسامی خاص

درس سوم: اسم های مفرد و اسم های جمع

درس چهارم: اسم های قابل شمارش و اسم های غیرقابل شمارش

درس پنجم: حروف تعریف معین و نامعین

درس ششم: ضمیرها

درس هفتم: صفت ها

درس هشتم: فعل ها و زمان ها

دانلود کتاب انگلیسی برای پژوهش – کاربرد، سبک و گرامر

تاریخ : ۲۴ شهریور ۱۳۹۷

توضیحات : کتاب انگلیسی برای پژوهش – کاربرد، سبک، و گرامر به قلم آدریان والورک به معرفی اشکالات رایج گرامری که عمدتا در نوشتن مقالات علمی رخ می‌دهند، می‌پردازد و نحوه‌ی جلوگیری از آن‌ها را به‌صورت مستدل بیان می‌کند. مطالعه‌ی گرامر زبان انگلیسی احتمالا به شما برای رفع بسیاری از مشکلات رایج گرامری نوشتارتان کمک می‌کند؛ اما انتخاب یک کتاب گرامری توسط یک پژوهشگر با چنین هدفی بعید است. کتاب «انگلیسی برای پژوهش – کاربرد، سبک، و گرامر» نوشته‌ی آدریان والورک را به‌نوعی می‌توان یک هندبوک برای رفع مشکلات گرامری پژوهشگران فرض کرد.

جامعه‌ی هدف این کتاب کسانی هستند که مقالات پژوهشی خود را می‌نویسند، کسانی که زبان اول آن‌ها انگلیسی نیست، و کسانی که نیازمند به راهنمایی در زمینه‌ی گرامر، کاربرد، و سبک انگلیسی آکادمیک هستند. این کتاب برای کسانی مناسب است که سطح زبان انگلیسی آن‌ها اواسط متوسط یا بالاتر است. مطالب کتاب توسط تجربه‌ی نویسنده در زمینه‌ی تصحیح ساختار زبانی مقالات پژوهشی و مطالعه‌ی صدها گزارش داوری شکل داده شده است، لذا او دقیقا می‌داند که داوران چه چیزی را به‌عنوان اشتباه انگلیسی در پیش‌نویس در نظر می‌گیرند.