• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

اعضای پارلمان انگلیس

دانلود کتاب تاریخ جادوگری

تاریخ : ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

توضیحات : این کتاب نتیجه مطالعات دانشمندانی سرشناس و چندین دانشگاه و چندین موزه است که جمعا تاریخ جادوگری به دست ایشان تدوین گردیده است. این کتاب دارای ۲۵۰ تصویر است که بنابر نوشته های مختلف قسمت اعظم آن از کتابخانه محرمانه واتیکان در زمان جنگ برداشته شده است….

…آیینی دیگر که بن مایه‏ ی جادویی دارد،قربانی است.در نهاد قربانی مفهومی جادویی نهفته‏ است.در آیین‏های جادویی،قربانی انسان و حیوانات رواج داشته است و آریای‏ها نیز این‏ مراسم را داشته‏اند.۶این مراسم نوعی جادوی تقلیدی را فرایاد می‏ آورد. پیش آگاهی با رویا هم در این دوره دیده می‏شود.دو خوابی که آستیاگ آخرین پادشاه‏ ماد درباره‏ی دختر خود ماندانا دید،به نوعی پیش دیدن زادن کورش بود و رویاهایی که‏ کورش دید و مغان گزاردند،از این‏گونه است.نماد پردازی رویا و تأویل و تعبیر آن در این‏ خواب‏ها اهمیت ویژه‏ای دارد.

آستیاگ دو خواب درباره‏ ی دختر خویش دید.یک بار رویایی چنین دید که از بطن‏ دخترش آب فراوانی جاری شده که شهر او و سراسر آسیا را فرا گرفته است.مغان خواب او را گزاردند و او بسیار ترسید و دگر باره در خواب دید که از شکم دخترش تاکی روییده که به‏ سراسر آسیا سایه افکنده است و او بیمناک گشت…

…یکی از گسترده‌ترین و تأثیرگذارترین گروه‌های ماسونی در طول قرن هجدهم که در راستای ترویج آئین‌های شیطان‌گرایی نقش بسزایی را بازی نموده، انجمنی با عنوان «انجمن آتش جهنم» است. این انجمن که ابتدا در سال ۱۷۱۹میلادی توسط فیلیپ دوک وارتن و دوستانش در انگلستان تأسیس شد، در مدت کمی شاخه‌های متعددی در سراسر اروپا ایجاد کرد. دوک وارتن که یکی از اعضای جوان انجمن‌های فراماسونری آن زمان در انگلستان و ایرلند بود، در مدت کمی توانست درجات بالایی در این انجمن‌ها به دست آورد، به طوری که در سال ۱۷۲۲ سمت استادی را از لژ انگلستان دریافت نمود. شعار اصلی این انجمن که بعدها جزء اصلی‌ترین شعارهای جریان شیطان‌گرایی در قرن‌های بعد شد، این بود: ‘هر کاری دوست‌داری انجام بده’. این شعار اولین بار در قرن ۱۶ توسط نویسنده اومانیست فرانسوی فرانکیس رابلیس مطرح شده بود. مشهورترین شاخه انجمن آتش جهنم توسط شخصی به نام سرفرانسیس داشوود در سال ۱۷۴۶در انگلستان پایه‌گذاری شد.

داشوود در آن زمان یکی از سیاستمداران و از اعضای پارلمان انگلیس بود و بعدها به عنوان رییس کل خزانه داری انگلستان منصوب شد. این گروه که در ابتدا تنها ۱۲ نفر عضو داشت پس از مدت کوتاهی اعضای زیادی از میان طبقه اشراف و سیاستمداران انگلیس را به خود جذب نمود. یکی از مراکز تجمع این گروه در دهکده وست ویکمب امروزه به مکانی توریستی با عنوان ‘غارهای انجمن آتش جهنم’ در انگلستان مبدل شده است. از اواخر قرون وسطی، آیین‌های شیطانی باب روز شد که مهمترین آن ‘ جادوی سیاه ‘ بود. در این دوران یهودی‌ها، جادوگری را به کتاب مقدس کشانیدند و مطالبی را به عنوان اسرار کتاب مقدس در زمینه جادوگری مطرح کردند. سپس جادوی حروف را ساختند و اینچنین شد که جادوگران مسیحی و یهودی با یکدیگر همدست شدند. …