• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

انشای دوران مدرسه

دانلود کتاب آموزش مهارت های نوشتاری

تاریخ : ۱۹ آذر ۱۴۰۰

توضیحات :  نوشتن در دنياي امروز، یکی از مهارت هاي بهتر زيستن و از تواناييهاي زباني است كه در پي سه مهارت ديگر جاي میگيرد. گوش دادن و حرف زدن را از خُردسالي به طور تدريجي و طبيعي فرا مي گيريم؛ خواندن را پس از حضور در مدرسه و آموزش و تمرين و تكرار، مي آموزيم؛ امّا نوشتن بعد از آشنايي با الفبا، آغاز مي شود. به همين سبب، مهارت نوشتن را نتيجه و محصول خواندن مي دانيم. از ديد ما، توانايي بيان مقصود در قالب نوشته، نياز اولیه زندگي اجتماعي و مؤثّرترين راه ارتباطي در جهان امروز و فضاي رسانه هاي نو پديد است. اين برنامه، در پي پرورش چنين رویکردی در فضاي آموزش عمومي است و پس از سال ها، اكنون با مطالعة تاريخ آموزشي گذشته و تجربه هاي جهاني در قلمرو آموزش نوشتن، محتوايي كاملاً ساخت مند و علمي را پيشِ رو، نهاده است.

هرکتاب، در حقیقت، تجربه ای از نوشتن را با خود به همراه دارد. خواندنِ دقیقِ کتاب های مناسب، می تواند سرمشق درست اندیشی و آسان نویسی باشد. کتاب خوانی یکی از شگردها و شیوه های مناسب برای رشد اندیشه و افزودن بر توانایی های ذهن و زبان در نوشتن است. اگر کشاورز با کاشت و داشت، به کشتِ خود یاری می رساند؛ نویسنده هم با خواندن، اندیشیدن و نوشتن، به آفرینش نوباوة فکری خود دست می یابد. یعنی نوشتن، فرزندِ خواندن است. هرچه بیشتر بخوانیم؛ توانایی های ذهن ما بیشتر نیرو می گیرد و کارِ نوشتن برای ما آسان تر می شود. خواندن، بذرافکنی در پهندشتِ ذهن است. ذهن آدم بی مطالعه، به سرزمینِ ب يحاصل می ماند که در آن گياهي سبز نمیشود.

دانلود کتاب آنچه یک طنزپرداز خوب، بد نیست بداند

تاریخ : ۱۸ خرداد ۱۳۹۳

توضیحات : هنر طنز نیاز به زمینه اولیه دارد. تا زمینه طنز پرانی نداشته باشید ، تلاش های بعدی هیچ سودی ندارد.بعد از زمینه داشتن ، مطالعه متون کهن و جدید و سپس تمرین و تمرین و تمرین ، بالاخره شما را طنزپرداز مطرحی می کند.البته دو فاکتور شانس و صبر هم بی تاثیر نیست.نشانه های زمینه داشتن هم همان انشاهای دوران مدرسه و مزه پرانی های به موقع و حاضرجوابی ها و جک گویی ها و خنداندن دوستان و سایر وابستگان است. سعی کنید هریک از آثارتان به خودی خود خوب باشند.تا می توانید سفارشی ننویسید.سفارشی نوشتن هم ذوق را می کشد ، هم وقت تان را تلف می کند.برای دل خودتان بنویسید.مخاطب پیدا می شود.مردم به خوبی تشخیص می دهند کدام کلام از دل نوشته شده و کدام کار برای پول. از آن هایی نشوید که برای دو سیر نان، یکی به نعل می زنند ، یکی به میخ. اگر این جور شد،کارهای خوب تان را هم خراب می کنید.